سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به کارگردانی مجتبی راعی؛

نمایش قدرت‌طلبی خان‌ها در «جشن سربرون»

جشن سربرون

سینماپرس: بیوک میرزایی گفت: قصه و فضای سریال «جشن سربرون» حول محور خان‌ها و قدرت‌طلبی‌ها و جاه‌طلبی‌های آن‌ها می‌گذرد و من هم در این مجموعه نقش سرگردی به نام یاور اکرم را بازی می کنم.

به گزارش سینماپرس، بیوک میرزایی بازیگر شناخته شده  سینما و تلویزیون در سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان به ایفای نقش می پردازد این مجموعه که به سفارش مرکز سیما فیلم آماده می شود همچنان در حال تصویربرداری است.

میرزایی درباره نقش اش در این سریال به خبرنگار فارس گفت: در این مجموعه نقش یاور اکرم را بازی می کنم، او سرگردی است که با چاپلوسی و خوش رقصی به پست بالاتر که سرهنگ است، دست می یابد. سریال فضای تاریخی دارد که به دوره قاجار می‌رسد یک درام عاشقانه است که روی متن آن کارشده است و من یکی از نقش ها را  بازی می‌کنم.

 *یاور اکرم  نقش خاصی است

وی ادامه داد: در ابتدا نقش دیگری به من پیشنهاد شد که حضورش چندان اکتیو نبود و آن را نپذیرفتم بعد نقش دیگری را پیشنهاد کردند که در واقع دو نقش را به یک نقش تبدیل کردند. سرگرد سریال جشن سربرون نقش خاصی است که حضور زیادی در سریال ندارد اما این نقش را بسیار دوست دارم و کار خوبی است که امیدوارم در زمان پخش به خوبی از سوی مخاطب دیده شود.

*نمایش قدرت طلبی و جاه طلبی خان ها

بازیگر «اخراجی های ۲» گفت: قصه و فضای سریال حول محور  خان‌ها و قدرت‌طلبی‌ها و جاه‌طلبی‌های آن‌ها می‌گذرد. فیلمنامه و متن سریال بسیار جذاب است  و گروه هم گروه حرفه ای و بسیار خوبی هستند. همه داستان در شیراز می گذرد اما به دلیل محدودیت های کرونایی و هزینه های زیاد حضور در شهرستان، گروه در اطراف تهران مشغول تصویربرداری هستند. گروه بسیار خوب و همکاران بسیار عزیزی در کنار هم قرار گرفتند که نتیجه خوبی حاصل می شود.

وی درباره حضور در سری جدید «روزگار جوانی» گفت: سریال «روزگار جوانی» با تصمیم مدیران سازمان قرار است فصل جدیدی از آن تولید شود این سریال برای مخاطب خاطره ساز بود و با نگارش خوب این سریال در فصل جدید هم می تواند خاطره ساز شود. امیدوارم خود آقای توسلی کارگردانی کار را عهده دار باشد زیرا ایشان به تمام شخصیت ها به درستی اشراف داشت و رفتار هریک از آن ها را به خوبی می شناسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.