چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

سوسن پرور:

همین که سالن نمایش باز باشد اما مخاطبی نداشته باشد به معنای بازگشایی تئاتر نیست!

سوسن پرور

سینماپرس: بازیگر فیلم مجموعه تلویزیونی «بچه محل» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» که ادامه‌ای بر برنامه «محله گل و بلبل» است هست، البته در حال حاضر با توجه به موج دوم بیماری کرونا فیلمبرداری اثر متوقف شده است.

به گزارش سینماپرس، سوسن پرور در گفت‌وگو با میزان، درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» که ادامه‌ای بر برنامه «محله گل و بلبل» است هست، البته در حال حاضر با توجه به موج دوم بیماری کرونا فیلمبرداری اثر متوقف شده است.  

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر با پخش قسمت‌های تکراری «بچه محل» روبرو هستیم و امیدوارم بتوانیم به زودی جلو دوربین برویم و ضبط قسمت‌های تازه را آغاز کنیم. فعلا زمان پخش قسمت‌های جدید به هیچ عنوان مشخص نیست.  

موج دوم کرونا فیلمبرداری «بچه محل» را متوقف کرد/

بازیگر مجموعه «بچه محل» درباره سختی‌های بازیگری در ایام کرونا اذعان کرد: البته که شرایط برای بازی در این ایام بسیار سخت است اما انصافا گروه بچه محل به طور کامل و بسیار وسواس گونه پروتکل‌های بهداشتی را در هنگام ضبط این اثر رعایت کردند و من به نوعی خیالم در بازیگری راحت بود.  

وی در همین راستا ادامه داد: در پشت صحنه مجموعه بچه محل پروتکل‌های بهداشتی تماما رعایت می‌شد، همه عوامل ماسک می‌زدند، در هر جای صحنه مقادیر نامحدودی الکل و مواد ضدعفونی وجود داشت و ما به راحتی می‌توانستیم برای ضدعفونی از آنها استفاده کنیم. هر لحظه از فیلمبرداری تمامی محل و صندلی‌ها ضدعفونی می‌شدند و هیچ نکته ای دور از نظر نمی‌ماند، البته این را هم باید متذکر شوم که گروه برای تامین این مواد هزینه‌های بسیار بالایی را پرداخت کرد و امروز هم اگر پروژه متوقف شده از لطف سازندگان به عوامل و گروه بازیگران است که در معرض بیماری قرار نگیرند.  

وی در همین راستا ادامه داد: به جز این سریال که فعلا دو هفته در تعطیلات به سر می‌برد، پروژه دیگری پیشنهاد نشده است، در کل به هیچ وجه اوضاع تولیدات خوب نیست و اکثر گروه‌ها برای تولید چالشهای فراوانی را پیش روی خود می‌بینند.  

موج دوم کرونا فیلمبرداری «بچه محل» را متوقف کرد/

کارگردان نمایش «هایلایت» درباره بازگشایی تئاتر اظهار کرد: از نظر من باز بودن تئاتر در شرایط فعلی به هیچ درد نمی‌خورد، به نظرم با این نوع از بازگشایی تئاتر سر خودمان کلاه می گذاریم زیرا وقتی می‌توانیم تئاتر را باز اعلام کنیم که درآمدی از آن حاصل شود، وقتی بازگشایی تئاتر در امرار معاش عوامل تاثیری نداشته باشد، باز و بسته بودن این هنر هیچ فرقی نمی کند.  

وی در همین رابطه تصریح کرد: همین که سالن نمایش باز باشد اما مخاطبی نداشته باشد به معنای بازگشایی تئاتر نیست، این هنر در بحران به شدت بدی برخورد کرده که بعید می دانم به این زودی هم برطرف شود.

پرور با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه موج دوم کرونا و افزایش آمار جان باختگان نشان می‌دهد که باید برای کنترل بیماری کرونا قوانین محکمی وضع شود زیرا خود من در راس همه فرهنگ درست رعایت اصول بهداشتی را ندارم و همین امر باعث شده تا این بیماری وارد موج دوم و حتی سوم شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.