چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به کارگردانی علیرضا غلامی؛

راه یابی فیلم کوتاه «بنر« به جشنواره های بین‌المللی

فیلم کوتاه بنر

سینماپرس: فیلم کوتاه «بنر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا غلامی به نوزدهمین جشنواره بین المللی SAN DIEGO در آمریکا و سومین جشنواره بین المللی ((JIFFA Jharkhand International Film Festival در هند راه یافت.

به گزارش سینماپرس، این فیلم کوتاه که داستان آن درباره شرایط زندگی در دوران همه گیری ویروس کرونا است، در جشنواره SAN DIEGO آمریکا در بخش قرنطینه شرکت می کند و در سومین جشنواره بین المللی ((JIFFA هند نیز در کنار فیلم هایی از ۴۲ کشور جهان حضور دارد. این فیلم کوتاه به سومین جشنواره  Flash berlin Festival در آلمان نیز راه یافته است که این جشنواره نیز به صورت ماهانه فیلم ها را انتخاب و در اکران عمومی سالانه معرفی می کند.

در اوایل سال جاری نیز این فیلم کوتاه در سومین جشنواره American Golden Picture Festival  در آمریکا در بخش فیلم های مربوط به قرنطینه حضور یافت.

همچنین، فیلم کوتاه «بنر» در هشتمین جشنواره فصلی بین المللی First-Time Filmmaker Sessions در انگلستان شرکت کرده است. این جشنواره ویژه آثار فیلم اولی و میزبان کارگردانان و استعدادهای نوظهور در عرصه فیلم سازی است که هر ماه به صورت آن لاین برگزار می شود. در مرحله اول، مخاطبان اولین و دومین فیلم محبوب خود را از میان فیلم های پخش شده انتخاب می کنند و در نهایت فیلم برتر ماه با نظرنهایی داوران متخصص از میان ۵ فیلم منتخب مخاطبان برگزیده و در اکران عمومی سالانه Off Sessions معرفی می شوند.

کارگردان فیلم «بنر» که مدت زمان آن ۹ دقیقه است، تاکید کرد: «در کلیه مراحل تولید پرتکل های بهداشتی را به طور جدی جهت تضمین سلامت اعضای گروه فیلمبرداری و تولید رعایت کردیم.»

علیرضا غلامی که فارغ التحصیل رشته سینما، نویسنده و تدوینگر است، پیشتر فیلم های کوتاه ویلچر و انعکاس را نیز تولید کرده است. فیلم کوتاه انعکاس نیز در مرحله تدوین قرار دارد.

سایر عوامل تولید عبارتند از: علیرضا غلامی (فیلمبردار و تدوینگر)، محمد شریفلو، فریبا عزتی، رسول غلامی (بازیگران)، مهدی کوشکی (مشاور کارگردان)، هادی رشیدی (دستیار کارگردان)، شیدا جوانمرد (منشی صحنه)، رامین غلامی (صدابردار)، صفا رضایی(تدارکات) و علیرضا غلامی (تهیه کننده)، سمیه طیبی (مشاور رسانه ای)

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.