چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

جعفر گودرزی مطرح کرد؛

زمان برگزاری چهاردهمین جشن انجمن منتقدان سینما مشخص نیست

آرم انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران،

سینماپرس: دبیر سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی بیان کرد که هنوز مشخص نیست چهاردهمین دوره این جشن چگونه برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، جعفر گودرزی عضو هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران و دبیر سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان به مهر، گفت: تا امروز مشخص نشده است که چهاردهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران چگونه و چه زمانی برگزار می‌شود، البته هنوز جلسه‌ای در این مورد برگزار نشده است. در تلاش هستیم تا به زودی جلسه هیات مدیره برگزار شود و تصمیم نهایی برای این دوره از جشن گرفته شود.

وی تاکید کرد: البته با توجه به شرایط کنونی مشخص نیست که بتوان چنین جشن‌هایی را برگزار کرد یا نه، البته این دوره از جشن مانند دوره‌های قبل در مهرماه برگزار می‌شود و مشخص نیست شرایط شیوع بیماری کرونا در این دوره چگونه باشد.

دبیر سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان توضیح داد: اگر شرایط عادی نباشد باید دید با چه پروتکل‌هایی می‌توان این جشن را برگزار کرد.

وی بیان کرد: البته با توجه به اینکه می‌گویند با آغاز ۶ ماه دوم سال، موج جدید کرونا شروع می‌شود هیچ تصمیم‌گیری قطعی نمی‌توان در این رابطه گرفت.

این منتقد سینما در پاسخ به این پرسش که احتمال برگزاری این جشن به صورت آنلاین وجود دارد یا خیر، گفت: علاقه‌ای به برگزاری آنلاین این جشن ندارم، اما اگر شرایط به گونه‌ای باشد که نتوان این جشن را برگزار کرد، راهی برای برگزاری این جشن پیدا می‌کنیم.

گودرزی در پایان با اشاره به ثبت صنوف سینمایی در وزارت کار گفت: انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان سینمای ایران مدتی است که ثبت وزارت کار شده و به تازگی نیز توانسته است شناسه ملی را دریافت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.