سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

در ماه آینده اتفاق می افتد؛

بازگشایی سینمای آمریکایی با تدابیر جدید

سالن سینما

سینماپرس: گروه سینمایی رگال در آمریکا، اعلام کرد که ماه آینده سینماهای خود را با پروتکل‌های جدید بهداشتی بازگشایی می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سینمای ریگال، دومین سینمای زنجیره‌ای ایالات متحده، اعلام کرد که از تاریخ ۲۱ آگوست شروع به بازگشایی سینماهای خود در این کشور خواهند کرد.

سینی ورلد، روز دوشنبه بعد از آنکه کمپانی برادران وارنر اعلام کرد فیلم علمی تخیلی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان به صورت بین المللی در تاریخ ۲۶ آگوست اکران می‌شود، تصمیم به بازگشایی سینماها گرفته است. چراکه سینماها اکنون به فیلم‌هایی با بودجه‌های زیاد و قابل توجه نیاز دارند تا بتوانند دوباره جذب مخاطب داشته باشند.

به گفته رویترز گروه سینمایی سینی وورد، صاحب سینمای ریگال در آمریکا محسوب می‌شود.

رئیس این سینما گفت: با در نظر گرفتن سلامت و امنیت کارمندان، مخاطبان و جامعه به عنوان اولویت اصلی ما، خوشحال هستیم که مخاطبان را برای بازگشت به تجربه حضور در سینما دعوت می‌کنیم.

از میانه ماه مارس با همه گیری کووید ۱۹ و ایجاد محدودیت‌ها و قوانینی برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس، سینماها در سراسر جهان مجبور به تعطیلی شده بودند. این امر موجب تغییر کامل تقویم اکران در فصل بهار و تابستان شد. دو فیلم «زن شگفت انگیز» و «زمای برای مردن نیست» قرار بود در این دو فصل اکران شوند.

بسیاری از سینماها در سراسر جهان با محدودیت‌های ظرفیتی و دیگر تدابیر بهداشتی بازگشایی شده اند، اما هنوز میزان زیادی از سینماهای آمریکا بسته هستند.

سینمای ریگال که بیش از ۷ هزار سالن اکران در ۴۲ ایالت آمریکا دارد، اعلام کرده که اقداماتی در زمینه امنیت و سلامتی مثل پروتکل‌های جدید رعایت فاصله اجتماعی و اجباری بودن ماسک را اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.