سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

وقتی همه معترضند!

واکنش تهیه‌کننده فیلم محمدامین کریم‌پور به حواشی صدور یک مجوز

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلمی به کارگردانی محمدامین کریم‌پور چهره‌ای که بیشتر با کلیپ‌های اینستاگرامی‌اش شناخته می‌شود به حواشی و انتقادها نسبت به دریافت پروانه کارگردانی او واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، رضا کریمی نویسنده تهیه کننده و کارگردان سینما که تهیه‌کنندگی فیلم «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور را بر عهده گرفته است طی یادداشتی با عنوان «یک اتفاق ساده» به حواشی رخ داده پیرامون صدور پروانه ساخت برای این فیلمساز جوان واکنش نشان داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«یک اتفاق ساده

اینکه جوانی قصد دارد فیلم اولش را بسازد اتفاق ساده‌ای است مثل ده‌ها فیلم اولی در سال که با داشتن شرایط لازم و طی کردن مراحل قانونی فیلم می‌سازند.

محمدامین کریم‌پور در چند فیلم کارآموزی کرده، آموزش‌های لازم سینمایی دیده، چند فیلم کوتاه با موضوعات اجتماعی ساخته که مورد تایید اعضای شورای پروانه ساخت قرار گرفته است. نکته مهم اینکه ایشان بر خلاف تصور، تصمیم به ساخت یک قصه اجتماعی و کاملاً جدی بر اساس طرح مشترکی از خودشان و حسین سلیمانی به عنوان فیلم اول داشتند و از من خواستند که فیلمنامه‌اش را بنویسم، و فیلمنامه متفاوتی نوشته شد که در ادامه من را هم برای تهیه‌کنندگی کار ترغیب کرد.

یک قصه شهری ساده و یک برآورد کم هزینه که زمان محدودی هم برای فیلم‌برداری نیاز دارد و از طرفی بخش عمده سرمایه نیز فراهم شده است.

این مجموعه شرایط برای یک فیلمساز اول ممکن است به سختی و یا به راحتی مهیا شود اما به هر حال برای محمدامین کریم‌پور فراهم شد. فراموش نکنیم این جوان هم مثل هر انسان دیگری حق کار یا انتخاب مسیر تازه را برای خود دارد. پس بهتر است منتظر باشیم تا فیلم ساخته شود و آن را ببینیم و بعد قضاوت کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.