دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

سه شنبه ۷ مرداد؛

بازیگر فیلم «شنای پروانه» مهمان «شکلات تلخ» می‌شود

برنامه «شکلات تلخ»

سینماپرس: برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه شنبه ۷ مرداد گفتگویی با بازیگر فیلم «شنای پروانه» خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: این هفته موضوع مهارت آموزی کودکان کار را به صورت مفصل بررسی می کنیم و در ادامه با جوانی که با تلاش به آرزوهایش در دنیای بازیگری رسیده است، گپ مفصل و جذابی خواهیم داشت و قصه زندگی سمیر حیران بازیگر فیلم «شنای پروانه» را خواهیم شنید.

احمدی افزود: در برنامه «شکلات تلخ» ابتدا به دنبال متولیان زندگی این بچه ها بودیم و با مسئولان مرتبط به بحث و مطالبه نشستیم. در برنامه فردا سه شنبه ۷ مرداد داستان مدرسه کودکان کار اتباع و تحصیل آنها موضوع برنامه است و در ادامه شروعی خواهیم داشت بر گفتگوی مفصل با رییس سازمان فنی حرفه ای کشور که مشروح آن شنبه ۱۱ مرداد در بسته دیگری از «شکلات تلخ» ارائه خواهد شد.

برنامه «شکلات تلخ» در این ۲ قسمت با حضور علی اوسط هاشمی رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور و یک کارشناس در حوزه آسیب های اجتماعی به بحث مهارت آموزی کودکان کار می پردازد و محدودیت های آن را بررسی می کند.

برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی است که روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۳:۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.