یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

خشایار موحدیان:

چون پایان خوش این روزگار مشخص نیست نمی‌توان کار نکرد و خانه نشین شد

خشایار موحدیان در نشست خبری فیلم سینمایی«جشن دلتنگی»

سینماپرس: خشایار موحدیان درباره جدیدترین فعالیت‌های خود و وضعیت تدوینگران در روزهای شیوع کرونا صحبت کرد.

به گزارش سینماپرس، خشایار موحدیان تدوینگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر تدوین مجموعه «خوابزده» به کارگردانی سیروس مقدم را به تنهایی و تدوین سریال «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی را به همراه الهه ایزدی انجام می دهم.

او با اشاره به ویژگی‌های تدوین این پروژه ها بیان کرد: تدوین سریال «گیل دخت» کلاسیک و با ریتم تند متناسب با قصه‌ای تاریخی که در زمان گذشته می‌گذرد، انجام می‌شود و مجموعه «خوابزده» با قصه‌ای در زمان حال، تعداد پلان‌های زیاد و تدوین در جهت قصه خاص خودش پیش می‌رود.

او افزود: پخش سریال «خوابزده» در اپلیکیشن خاص خواهد بود و پخش فیزیکی ندارد. در حال حاضر مونتاژ تقریبا به پایان رسیده است و مراحل فنی مانند صداگذاری و رنگ و ... در حال انجام است.

این تدوینگر با اشاره به محتوای هرکدام از مجموعه ها اظهار کرد: در «خوابزده» آسیب‌های روحی آدم‌ها نشان داده می‌شود و در «گیل دخت» تصویری از حق خواهی مردم به چشم می‌خورد.

موحدیان با بیان وضعیت تدوینگرها در وضعیت کرونایی کشور که تقریبا کارشان رو به تعطیلی رفته است، عنوان کرد: در این روزگار کرونایی استرس خاصی در فضای کار وجود دارد که متاسفانه ممکن است کمی در روند حال و احوال کار تاثیر منفی داشته باشد، با این حال، چون پایان خوش این روزگار مشخص نیست نمی‌توان کار نکرد و خانه نشین شد، چون برای من، خطرناک خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.