جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

آتش تقی‌پور:

بازیگران تئاتر که نه امروز بلکه هیچ وقت وضع خوبی نداشته‌اند

آتش تقی پور در تشییع پیکر مرحوم انوشیروان ارجمند

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: بازیگران تئاتر که نه امروز بلکه هیچ وقت وضع خوبی نداشته‌اند، اوضاع معیشتی آنها همواره بد بوده است، امروز تنها می‌توان گفت که روی صحنه نمی روند زیرا پیشتر حتی اگر روی صحنه می رفتند هم درآمدی نداشتند.

به گزارش سینماپرس، آتش تقی‌پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر و بعد از شیوع بیماری کرونا سر کار خاصی نیستم، البته چندین پیشنهاد داشته‌ام اما هیچکدام از آنها نتوانستند به دلیل کرونا فیلمبرداری خود را آغاز کنند.  

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر در وضعیت فعلی کرونا که وارد موج دوم شده و هر روز بسیاری از عزیزانمان را از میان ما می‌برد، شخصا علاقه‌ای به کار کردن ندارم، وقتی نمی‌توان به درستی برخی موارد را در حین فیلمبرداری رعایت کرد بهتر است که تولیدات کمی با تامل و صبر بیشتری آغاز به کار کنند.

جوانان به هیچ وجه سمت بازیگری نروند/زرق برق بازیگری دروغی بیش نیست/////////////////سه شنبه

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» تاثیر کرونا بر وضعیت بازیگران سینما و تئاتر را اینگونه تشریح کرد: بازیگران تئاتر که نه امروز بلکه هیچ وقت وضع خوبی نداشته‌اند، اوضاع معیشتی آنها همواره بد بوده است، امروز تنها می‌توان گفت که روی صحنه نمی روند زیرا پیشتر حتی اگر روی صحنه می رفتند هم درآمدی نداشتند.  

وی در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه امرار معاش در تئاتر بسیار سخت است زیرا دستمزد بازیگران نسبت به وقتی که می گذارند بسیار کم است، البته شکی نیست که کرونا وضع امروز تئاتر را بدتر از قبل کرده اما تئاتری ها به نبود پول و درآمد از این حرفه عادت دارند.  

این بازیگر سینما درباره وضعیت بازیگران سینما و تلویزیون در ایام کرونا اضافه کرد: وضعیت برای همه بد است، بازیگر شغلی را انتخاب کرده که به واسطه آن دستمزد می گیرد، وقتی نقشی نباشد طبیعتا مشکلات فراوانی را باید تحمل کند، بالاخره وقتی شغل فرد بازیگری است نمی تواند به راحتی هر کار دیگری را انجام دهد، البته امروز تمام این معادلات به هم خورده و بسیاری از بازیگران مسافرکشی هم می کنند.  

این که حاتمی‌کیا کارگردان خروج است برای دیدن آن کافی است/ در سینما ...

وی رعایت صحیح نکات بهداشتی را تنها را خلاصی از کرونا دانست و اضافه کرد: ما و تمام جامعه باید رعایت کنیم، شاید رعایت برخی نکات بهداشتی کمی سخت به نظر برسد اما واقعا چاره ای نیست زیرا اگر رعایت نکنیم این بیماری به این راحتی از کشور خارج نمی شود. زدن ماسک شاید برای برخی سخت باشد اما در این مورد نباید خودخواه باشیم، باید به سایر انسانها و اطرافیانم هم اهمیت بدهیم زیرا شاید ناقل باشیم و خودمان هم ندانیم.  

تقی پور رعایت اصول بهداشتی را یک وظیفه عمومی خواند و خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی شاهد دیدن عزیزانمان باشیم، یکی از سختی‌های کرونا ندیدن عزیزان بود البته که از سویی باعث شد قدر داشته هایمان را بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.