سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

از دوشنبه۳۰ تیرماه؛

بازپخش «خانه پوشالی» روی آنتن شبکه چهار

سریال «خانه پوشالی»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «خانه پوشالی» با بازی کوین اسپیسی از ۳۰ تیرماه از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «خانه پوشالی» محصول ۲۰۱۳ در ژانر درام سیاسی در ۵۲ قسمت از دوشنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«خانه پوشالی» مجموعه تلویزیونی سیاسی که در سطح آمریکا به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفته و برخی آن را بازگویی بخشی از رفتارهای سیاسی مرسوم در ایالات متحده تلقی کرده‌اند.

این سریال یک تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده و نکته جالب این است که هر دو سریال نیز بر اساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده‌اند.

قسمت‌های نخست فصل نخست این سریال به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی محوری کوین اسپیسی و رابین رایت، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ توسط نت فلیکس عرضه شد و سیاست‌های روز آمریکا را با شدت به چالش کشید.

«خانه پوشالی» در مورد یک سیاستمدار دموکرات به نام فرانک آندروود است که بعد از خیانت رئیس جمهور منتخب آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌گیرد. او در این راه از دایره اخلاقیات خارج می شود و با دیدی ماکیاولیستی در پی دست یافتن به اهدافش می افتد.

کوین اسپیسی برای بازی در این نقش کاندیدای جوایز متعددی شده و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

«خانه پوشالی» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از دوشنبه۳۰ تیرماه، هر شب ساعت ۲۴ پخش و روز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.