یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

مرتضی شایسته:

سینماها در حال حاضر یکی از امن‌ترین اماکن فعلی هستند!

مرتضی شایسته در اکران خصوصی فیلم «نازنین» در سینما عصر جدید

سینماپرس: دبیر شورای صنفی نمایش گفت: با وجود اعمال محدودیت‌های تازه و یک هفته‌ای برای برخی از مشاغل سینماها همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و با وجود این محدودیت‌ها تعطیلی برای سالنها وجود نخواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، به دنبال اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران، پیرامون تعطیلی احتمالی سینماهای تهران گفت: با وجود اعمال محدودیت‌های تازه و یک هفته‌ای برای برخی از مشاغل سینماها همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و با وجود این محدودیت‌ها تعطیلی برای سالنها وجود نخواهد داشت. 

وی در همین راستا ادامه داد: تنها نهادی که شورای صنفی نمایش و در کل سینماها برای باز بودن و تعطیلی از آن تبعیت می‌کنند، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تا زمانی که این دو نهاد ابلاغیه‌ای صادر نکنند سینماها همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

دبیر شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه این شورا طی ظهر امروز افزود: طی جلسه امروز در قبال چگونگی ادامه کار سینماها بحث و گفت‌وگو خواهد شد، این گفت‌وگو پیرامون تعطیلی سینماها نیست و صرفا برای ارائه راهکارهای بهتر برای عرضه آثار در فضایی آرام و ایمن صورت می گیرد. 

شایسته با اشاره به امنیت کامل تماشاگران در محیط سینما خاطرنشان کرد: شاید برخی از مشاغل در محدودیت‌های یک هفته‌ای اعلام شده تعطیل شده باشند اما سینماها در حال حاضر یکی از امن‌ترین اماکن فعلی هستند، زیرا در آنها پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو ممکن رعایت می‌شود و خطر جانی مخاطبان را تهدید نکرده و نمی کند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.