چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

با گسترش موج جدید کرونا در کشور؛

کانون پرورشی یک‌هفته تعطیل شد/کانون مجازی همچنان فعال!

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: هم‌زمان با تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلان‌شهر تهران، فعالیت‌های مجازی کانون همچنان ادامه و گسترش می‌یابد.

به گزارش سینماپرس، این تعطیلی بر اساس دستور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مدت یک هفته از روز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ اعمال می‌شود در عین حال فعالیت‌های کانون ویژه کودکان و نوجوانان در پرتال اینترنتی این مجموعه به نشانی kpf.ir  برای علاقه‌مندان ادامه خواهد یافت.

پرتال اینترنتی کانون چندی است به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است و در ماه‌های اخیر و با شیوع ویروس کرونا به ارایه فعالیت‌ها و آموزش‌های کانون در محیط اینترنت پرداخته و مورد استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

در حال حاضر کانون بسیاری از آموزش‌های خود را به صورت برخط(آنلاین) و بدون محدودیت زمانی(آفلاین) و در سطح ملی و استانی ارایه می‌دهد در همین حال تماشای فیلم‌های سینمایی، انیمیشن و تئاتر و ارایه فیلم‌های کوتاه آموزشی مربیان و مدرسان کانون در این سایت، فضای مناسبی را برای بهره‌مندی مخاطبان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها فراهم کرده است.

در همین حال اجرای نمایش‌های صحنه‌ای مرکز تئاتر کانون که از روز ۱۱ تیر ۱۳۹۹ و با رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری فیزیکی از سر گرفته شده بود، بار دیگر به مدت یک هفته تعطیل شد.

همچنین موزه کودک کانون در خیابان حجاب و موزه تاریخ کانون در میدان شهدا نیز بر اساس این دستور به‌مدت یک هفته تعطیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.