سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳

در پی شیوع مجدد کرونا؛

سینماها بار دیگر در تهران به کما رفتند!

سالن سینما

سینماپرس: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، فعالیت برخی مشاغل در استان تهران برای یک هفته تعطیل اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران محدودیت های مجدد به مدت یک هفته اعمال خواهد شد.

_همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند.

_همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع است.

_باشگاه های ورزش های پربرخورد، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی نیز بر اساس این دستورالعمل به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

در همین راستا انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره اعمال محدودیت های مجدد در استان تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: طی بررسی‌های کارشناسی در کمیته مدیریت مبارزه با کرونا در استان تهران و تایید تصمیمات اتخاذ شده در کمیته انتظامی_اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجدد محدودیت هایی برای فعالیت برخی مشاغل در استان تهران اعلام شد.

استاندار تهران ادامه داد: فعالیت باشگاه‌های بدنسازی، فعالیت مراکز تفریحی آبی مانند؛ شهربازی و استخرهای سرپوشیده، برگزاری مراسمات عمومی مانند؛ مراسم عروسی، ترحیم، همایش‌ها و... به مدت یک هفته از زمان ابلاغ نامه متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت جدی بر این تصمیمات صورت خواهد گرفت، افزود: با این نظارت ها امیدواریم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که روند رو به رشد بیماری کرونا در استان تهران را کنترل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.