سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

از پایان تیرماه؛

آغاز نگارش «بچه مهندس۴» با تغییر در ترکیب گروه نویسندگان

حسن وارسته

سینماپرس: حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت: ترکیب گروه نویسنده‌ها تغییر کرده است و در فصل ۴ سمیه تاجیک و فرید قبادی من را در نگارش همراهی می کنند.

به گزارش سینماپرس، «حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس ۴»، درباره شروع زمان نگارش این سریال به فارس گفت: تلاشمان این است که از روزهای پایانی تیرماه وارد مرحله نگارش شویم.

وی ادامه داد: این روزها در حال ایده پردازی برای قصه «بچه مهندس۴» هستیم و اولویت مان رسیدن به قصه های اجتماعی و به روز است. از طرفی مشکل های جوان ها در جامعه ما یکی از موضوعاتی است که می توان از آن به عنوان دست مایه یک سریال استفاده کرد.

نویسنده سریال «پایتخت» ادامه داد: ترکیب گروه نویسنده ها تغییر کرده است و در فصل چهار سمیه تاجیک و فرید قبادی من را در نگارش همراهی می کنند.

به گزارش فارس، فصل سه سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در شب های ماه رمضان گذشته هر شب از شبکه دو سیما پخش شد و فصل یک آن نیز در ماه رمضان سال ۹۷ از شبکه دو بروی آنتن رفت.

فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، ثریا قاسمی، سعید کریمی، محمود خسرو منش، کاوه سماک باشی، مهشید جوادی، فرناز رهنما و ... در فصل سه این سریال بازی کردند.

این سریال از کودکی تا جوانی شخصیتی به نام جواد جوادی را نشان داد. او در دوران کودکی خود در پرورشگاهی به نام خانه خورشید زندگی کرد و بزرگ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.