یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

روی آنتن شبکه چهار؛

موج دوم شیوع کرونا به روایت «+چرخ»

برنامه +چرخ

سینماپرس: ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» با بررسی ابعاد مختلف افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط جهان از ۱۵ تیر روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ویژه‌ برنامه‌های‌ «+چرخ» آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده‌ منابع رسمی و معتبر، آخرین یافته‌ها درباره‌ شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت پروژه‌های ساخت واکسن کرونا و ... در نقاط مختلف دنیا را بررسی می کند.

اولین قسمت از ویژه‌ برنامه‌ «+چرخ»، ساعت ۱۹ امروز یکشنبه ۱۵ تیر با بررسی مهم‌ترین خبرها و رویدادهای دنیای پزشکی، فناوری و نجوم پخش می شود.

در این قسمت از برنامه‌ «+چرخ»، حافظ آهی به‌ عنوان مجری- کارشناس «+چرخ» با هادی محمدی پژوهشگر و روزنامه‌نگار علوم‌پزشکی درباره‌ اثربخشی داروی فاویپراویر بر درمان بیماران مبتلا به ویروس کوید-۱۹ گفتگو خواهد کرد.

مهم‌ترین تحولات همه‌گیری ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط دنیا در این بخش از برنامه بررسی خواهد شد. در بخش دیگری از «+چرخ» شیرین شاطرزاده کارشناس نجوم، از جزییات شبیه‌سازی ادغام ۲ سیاهچاله و در نتیجه تشکیل یک سیاهچاله‌ بزرگتر خواهد گفت. هواپیماهای فراصوت هم موضوع بخش دیگری از برنامه خواهد بود که محمدحسین جهان‌پناه، روزنامه‌نگار علم و فناوری جزییات آخرین خبرهای مربوط به این موضوع را تشریح خواهد کرد.

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی خواهد کرد.

«+چرخ» از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ به‌ صورت زنده روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.