شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

اعترافات معاون سیمای رسانه ملی:

پخش برنامه‌های مشارکتی و مشارکت بازرگانی در سیما را ذلت می‌دانیم

سیدمرتضی میرباقری

سینماپرس: مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما گفت: ما پخش برنامه‌های مشارکتی و مشارکت بخش بازرگانی در برنامه‌ها را ذلت می‌دانیم.

به گزارش سینماپرس، سیدمرتضی میرباقری در نشستی که امروز شنبه ۱۴ تیرماه با حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در قالب هم اندیشی با مدیران سیما برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ملی کاملاً همگام با قوه قضائیه حرکت می‌کند، گفت: سرمایه اجتماعی قوه قضائیه و به تبع آن سرمایه اجتماعی نظام با اجرای طرح تحول قضائی بالاتر رفته است.

وی با بیان اینکه از این قبیل جلسات هم‌اندیشی استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: هر اندازه که سازمان بازرسی از سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و از سوی دیگر با روند برنامه‌سازی‌ها و مکانیزم‌ها و آسیب‌های سازمان صداوسیما اطلاع داشته باشد، هم‌فکری بیشتری به وجود می‌آید و افق نگاه‌ها نزدیک‌تر و ارزیابی دقیق‌تر می‌شود و ببینیم شما چه کمکی می‌توانید به ما کنید تا کیفیت کار بالاتر برود.

معاون سیمای سازمان صداوسیما با بیان اینکه ۶۰ درصد از بودجه رسانه ملی از طریق بخش بازرگانی تأمین می‌شود، افزود: ما پخش برنامه‌های مشارکتی و مشارکت بخش بازرگانی در برنامه‌ها را ذلت می‌دانیم و متأسفانه هر چه می‌گذرد دولت سهم بازرگانی را در بودجه رسانه ملی پررنگ‌تر می‌کند.

در ادامه این نشست حسین کرمی قائم مقام معاونت سیما، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، علی فروغی مدیر شبکه سه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، مسعود احمدی‌افزادی مدیر شبکه آموزش، محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت، جواد رمضان‌نژاد رئیس مرکز سیمافیلم و سیدمحمود اسلامی مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما به طرح و اعلام نظرات خود پرداختند.

حجت‌الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این نشست از «بررسی ویژه موضوع تلویزیون اینترنتی » خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.