شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

توهین یک فیلم هالیوودی به مقدسات مسیحیان؛

دختر «مایکل جکسون» حضرت مسیح شد!

دختر «مایکل جکسون»

سینماپرس: ۲۶۰ هزار نفر طوماری را امضا کردند تا جلوی فیلمی را بگیرند که در آن دختر مایکل جکسون در نقش «عیسی مسیح» ظاهر می شود.

به گزارش سینماپرس، مساله اهانت به پیامبران الهی و مقدسات ادیان توحیدی در هالیوود موضوعی تازه نیست.  فیلم های انحرافی «مصائب مسیح (ع)»، «آخرین وسوسه مسیح (ع)»، «فتنه»، «ده فرمان» و آثاری از این دست همه نشان از رویکرد هدفمند، انحرافی، سیاسی و دین هراسانه هالیوود و در سلسله مراتب بالاتر، حکومت آمریکا و در بالاترین رده صهیونیسم است.  هالیوود در برهه‌های مختلف با کمک حامیان صهیونیست و ضد دین خود، تقریبا تمامی پیامبران اولوالعزم را زیر سؤال برده است.

صاحبان امروزی صنعت سینما در آمریکا تعدادی صهیونیست هستند که هالیوود را بنا نهادند. از این رو هالیوود کاملا تحت سیطره صهیونیست‌هاست و فیلم‌سازانی که موافق سیاست‌های صهیونیستی هستند، می‌توانند در آن به فعالیت خود ادامه دهند. بهانه واهی آزادی بیان در آمریکا و هالیوود باعث شده تا شاهد اهانت به حضرت عیسی(ع)، موسی(ع) و نیز حضرت مریم(س) باشیم و اینجا یک موضوع که ادعای آزادی بیان را به عنوان مضحک ترین دروغ امپریالیسم نمایانگر می سازد، از این قرار است که آنها توهین به ادیان را نشانه آزادی بیان می‌دانند اما به هیچ عنوان اجازه عبور از خط قرمز خود در مساله «هولوکاست» را نمی‌دهند.

در اینگونه آثار تلاش شده تا با مخدوش کردن چهره و شخصیت پیامبران، آنان را از سطح عالمان علوم الهی و مبلّغان شریعت به سطح انسان های عادی تنزّل دهند.  در هالیوود سیره زندگی و تاریخ پیامبران بیشتر از آنکه جنبه‌ای واقعی داشته باشد بر محور تحریف انجیل و تورات به تصویر کشیده می شود و ویژگی‌های بارز شخصیتی و تاریخی پیامبران به وضوح دگرگون می‌شوند.  

تا دیروز وجود نگاه تقدس زدا، شریعت زدا و غیرالهی نشان دادن پیامبران از ویژگی های این دسته از فیلم های هالیوودی منطبق بر دیدگاه اومانیستی بود که از حدّ و اندازه یک انسان معمولی فراتر نمی‌رفت لیکن حالا هالیوود بسیار وقیحانه تر به میدان آمده و سَکنات برخی پیامبران همچون «مسیح» را حتی پایین تر از شان انسان معمولی به تصویر می کشد و با تمام قوا تلاش دارد تا بنیان تقدس پیامبران مجاهدی چون حضرت عیسی (ع) را به کلی نابود کند. هرچند ایمان اکثریت پیروان واقعی این پیامبر اولوالعزم با اینچنین آثاری سخیف تزلزل نمی پذیرد، با این وجود هالیوود همچون همیشه شمشیر را برای مذهب، انسانیت و اخلاق از رو می بندد.  


یکی تظاهرات مردم در واکنش به تولید فیلم های ضد ادیان در هالیوود

چند روزی است که اخبار تولید فیلمی به غایت هتاک به دین مسیحیت و اینکه این فیلم در شرف اکران و انتشار است، تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی را درنوردیده و هزاران نفر به اعتراض برای جلوگیری از انتشار این فیلم طومارهایی امضاء کرده اند که در ادامه مروری خواهیم داشت بر چند رسانه جهانی:

گاردین در مورد این فیلم نوشت: فیلمی با عنوان « Habit»(عادت) با بازی «پاریس جکسون» دختر «مایکل جکسون» قرار است در آینده نزدیک اکران شود. موضوع فیلم شاید یکی از موهن ترین تولیدات هالیوودی در رابطه با مسیح باشد.  

حالا ۲۶۰ هزار نفر طوماری امضاء کردند تا جلوی فیلمی را بگیرند که در آن دختر مایکل جکسون در نقش «عیسی مسیح» ظاهر می شود. امضاء کنندگان این طومار، فیلم را آنچنان توهین آمیز عنوان کرده اند که به آن لقب «زباله مسیح هراسی» (Christianophobic garbage) داده اند. این فیلم تناسخ «مسیح» را به عنوان یک زن «لزبین» ترسیم می کند.

در این فیلم «پاریس جکسون» مدل و هنرپیشه، دختر «مایکل جکسون» در نقش مقابل «بلا تورن» و «گوین رُزدِیل» در فیلم «عادت» بازی می کند.

خلاصه داستان این است که «بلا تورن» نقش دختری خیابانی را بازی می کند که همه فن حریف و اهل پارتی است. او درگیر یک معامله خشونت آمیز مواد مخدر می شود و برای خلاص شدن از مخمصه خود را به شمایل یک راهبه درمی آورد.

«پاریس جکسون» در این فیلم که با لباس و رفتار به دارا بودن جنسیت مخالف خود تظاهر می کند در نقش یک چهره شاخص مذهبی ظاهر می شود که یک حلقه در بینی دارد با موهای موج دار و یک لباس سنتی.  

حالا امضاء کنندگان ۲۶۰ هزار نفری این طومار که کمپانی فیلمسازی «برادران وارنر» (Warner Bros) و «لایِنز گِیت» (Lionsgate) را خطاب قرار داده اند، ادعا می کنند که دختر «مایکل جکسون» فیلمی را بازی کرده که در آن در نقش «مسیح» به عنوان همجنس باز ظاهر شده است. این درحالی است که در گزارش های عمومی این فیلم هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است.

در این طومار همچنین ادعا شده که فیلم «کفرآمیز» است و آن را «زباله های مسیحی هراسی» (Christianophobic garbage) عنوان کرده اند که این نوع تفکر امروزه در آمریکا رواج دارد به نوعی توسط بخشی از جامعه پذیرفته و مورد ستایش قرار می گیرد.

این پروژه پیش از این نیز اعتراض سازمانی به نام «یک میلیون مادر» را برانگیخته بود، که ادعا می کرد این فیلم «موهن به مقدسات» است و «ایمان مردم را مسخره می کند». این اعتراض نیز حاوی طوماری است که ۶۹ هزار نفر آن را امضاء کرده اند.

The SUN:  طوماری با ۲۷۰ هزار نفر امضاء کننده خواستار ممنوعیت اکران فیلمی شدند که «پاریس جکسون» در آن در نقش «مسیح لزبین» ظاهر شده و آن را  «موهن به مقدسات» و «مسیحیت هراسی» عنوان می کنند.

نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر طوماری امضا کردند که خواستار توقف فیلم جدید «عادت» با بازی دختر مایکل جکسون در نقش عیسی مسیح که هرگز نور روز را ندیده است.

ایندیپندنت: «مسیحیت هراسی»   ۲۶۶ هزار نفر را پای امضاء طوماری کشاند که شدیدا به محتوای فیلم «عادت» معترض هستند.

فیلمی با بازی «پاریس جکسون» در نقش «عیسی مسیح» که در آینده نزدیک قرار است اکران شود با سیل انتقادات شدید برای توقف انتشار آن همراه شده است.

جکسون با تمایلات تغییر جنسیتی در فیلم نقش یک چهره شاخص مذهبی را با حلقه آویزان به بینی و موهای فر خورده و لباس سنتی ایفا کرده است!

در اوایل سال جاری میلادی، یک قاضی برزیلی به «نت فلیکس» (Netflix) دستور داد تا کمدی طنز «اولین وسوسه مسیح» را از فهرست خود حذف کند، زیرا در این فیلم «مسیح» به عنوان یک «همجنسباز مصرف کننده سیگار ماریجوانا» نشان داده شده است.  



معترضان به ساخت و اکران فیلم «آخرین وسوسه مسیح»

دیلی مِیل: «ویویَن ان» بنیانگذار این طومار، «عادت» (Habit) را «فیلم جدید کفرآمیز هالیوود» نامید و آن را به خاطر ترسیم تناسخ مسیح به عنوان «یک زن همجنسگرا» مورد انتقاد قرار داد.

هنوز هیچ ناشری برای انتشار و اکران این فیلم اعلام آمادگی نکرده است و این فرصتی جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مورد مضمون «مسیح هراسی» فیلم است هرچند در جامعه امروزی آمریکا تا حدودی از اینچنین فیلم ها و مضامینی استقبال می شود.

استاف: هزاران امضاء برای جلوگیری از اکران فیلم هالیوودی «موهن مسیح»

بیش از یک چهارم میلیون نفر طوماری امضا کردند و خواستار ممنوعیت فیلمی بودند که در آن دختر مایکل جکسون، «مسیح» را بازی می کند.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.