شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به کارگردانی سعید آقاخانی؛

«بهرام توکلی» به نویسندگان «نون.خ۳» پیوست

سریال نون خ ۲

سینماپرس: بهرام توکلی به تازگی به‌عنوان نویسنده به فصل سوم «نون.خ» اضافه شده و در کنار امیر وفایی نگارش سریال را بر عهده گرفته است.

به گزارش سینماپرس، فصل سوم مجموعه تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی این روزها در مرحله نگارش قرار دارد.

به تازگی بهرام توکلی برای نویسندگی این سریال به پروژه اضافه شده است تا در کنار امیر وفایی نگارش سریال را انجام دهد.

سریال «نون. خ» تاکنون در ۲ فصل روی آنتن شبکه یک سیما رفته و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است.

پیش از این گفته شده بود بعد از تمرکز بر برداشت «تخمه» در فصل اول و «انار» در فصل دوم، در فصل سوم این سریال قرار است ظرفیت‌هایی چون فعالیت در معدن و محیط زیست محور اصلی داستان باشد.

فصل دوم این سریال قبل از ماه رمضان امسال در ۱۴ قسمت روی آنتن رفت که همین ۱۴ قسمت از ابتدای پخش استقبال و توجه مخاطبان را در پی داشت و موقعیت‌های طنازانه آن توانست مردم عام و خاص را درگیر خود کند. به ویژه که داستان این فصل نسبت به فصل قبل با طراحی ویژه‌تر جزییات و خرده‌داستان‌ها نوشته شده و به تولید رسیده بود و نقاط ضعیف فصل اول هم در آن برطرف شده بود. تمرکز روی بازیگران بومی و دغدغه‌ها و معضلات بومی مثل زلزله و همچنین زیبایی‌های بصری طبیعت مناطق کردنشین هم تلاشی بود که ماحصل کار را تبدیل به بسته‌ای ویژه برای مخاطبان کرده بود.

با توجه به اخبار منتشرشده مبنی‌بر تولید فصل جدید مجموعه «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۰، پیش‌بینی می‌شود فصل جدید «نون. خ» برای شب‌های رمضان سال آینده روانه آنتن شبکه یک شود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی از بازیگران فصل دوم سریال «نون. خ» بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.