جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

محمدحسین فرح‌بخش:

ساخت فیلم در شرایط فعلی یک ریسک به شمار می‌آید

محمدحسین فرحبخش در مراسم تکریم و معارفه رئیس «حوزه هنری»

سینماپرس: محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما ضمن اشاره به اکران «زن‌ها فرشته‌اند۲» در آینده نزدیک، کلید زدن فیلم جدید را با توجه به غیرقابل‌پیش‌بینی بودن وضعیت اکران، ریسک دانست.

به گزارش سینماپرس، محمد حسین فرح بخش در گفتگو با مهر درباره فعالیت‌های سینمایی خود گفت: در شرایط فعلی که در سینما حکمفرما است، تولید فیلم سینمایی یک ریسک به شمار می‌آید چرا که اکران فیلم‌ها و میزان استقبال از فیلم‌ها قابل پیش‌بینی نیست.

وی تاکید کرد: چندین فیلمنامه در دست دارم اما نمی‌دانم چه زمانی می‌توانم این پروژه‌ها را جلوی دوربین ببرم باید دید شرایط فعلی به کجا می‌رسد تا برای تولید مناسب برنامه‌ریزی کرد به همین دلیل نمی‌توانم تاریخ دقیق برای شروع تولید فیلم را بیان کنم.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: هرچند پروتکل‌های بهداشتی در زمان فیلمبرداری رعایت می‌شود، اما در نهایت مهمترین مساله که همان اکران فیلم در سینماها است باید مدنظر قرار گیرد. اگر شرایط برای اکران مناسب فراهم شود حتماً من هم پروژه‌های سینمایی خود را جلوی دوربین می‌برم.

فرح بخش در پایان گفت: البته «زن‌ها فرشته‌اند ۲» آماده اکران است و به زودی روی پرده سینماها می‌رود، آنچه که مشخص است اگر قرار باشد پروژه‌ای جلوی دوربین برود بعد از اکران این فیلم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.