سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

در شرایط نفوذ فرهنگی؛

کانون نویسندگان و تهیه محتوا برای رسانه‌های صهیونیستی و سعودی!

کانون نویسندگان ایران

سینماپرس: کانون نویسندگان، تشکل منسوب به نویسندگان کمونیست و چپگرا که روزگاری خود را الگوی‌ ترقی و مبارزه با امپریالیسم می‌دانستند، حالا فقط به تأمین‌کننده محتوا برای رسانه‌های مرتجع‌ترین دولت‌های جهان تبدیل شده‌اند!

به گزارش سینماپرس، روزنامه کیهان طی مطلبی با اشاره به بیانیه اخیر «کانون نویسندگان» نوشت: این کانون که متشکل از نویسندگان هوادار حزب توده، سازمان منافقین و جبهه ملی است، در سال‌های ابتدای انقلاب، فعالیت گسترده‌ای داشت و محفلی بود که اغلب نویسندگان کمونیست در آن رفت و آمد داشتند. کانون نویسندگان اما طی سال‌های اخیر، دیگر هیچ فعالیت فرهنگی ندارد و فقط، گاهی با صدور بیانیه سیاسی علیه جمهوری اسلامی، ابراز وجود می‌کند.
 نکته قابل تأمل این است که این بیانیه‌ها نیز تنها در رسانه‌های وحشی‌ترین و جنایت‌پیشه‌ترین دولت‌های جهان بازتاب پیدا می‌کنند! به طور مثال، کانون نویسندگان روز گذشته بیانیه‌ای را در واکنش به صدور حکم محکومیت برخی از معاندان و آشوبگران در ایران صادر کرده است. اما مثل همیشه، این بیانیه فقط در چند رسانه وابسته به دولت‌های آمریکا، رژیم آل‌سعود و رژیم صهیونیستی منتشر شده است! یعنی گروهی که روزگاری خود را طلایه‌دار مبارزه با ارتجاع و استبداد و استعمار می‌دانست، حالا به جایگاهی سقوط کرده است که فقط خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های استعماری جهان را تأمین می‌کند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.