دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

سیدضیاء هاشمی:

قصد ندارم که هیچکدام از تولیداتم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنم!

سیدضیاء هاشمی در مراسم شب «مجید قاری‌زاده»

سینماپرس: سیدضیاء هاشمی بیان کرد در طول دوره قرنطینه ۸۰ طرح و فیلمنامه خوانده است که اکثر آن‌ها برای تولید مناسب نبوده است.

به گزارش سینماپرس، سیدضیاء هاشمی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با مهر درباره پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن بخشی از فعالیت‌ها در سینمای ایران، نزدیک به ۸۰ طرح و فیلمنامه را مطالعه کردم که متاسفانه اکثر آن‌ها مناسب تولید نبودند. البته چند طرح را انتخاب کرده‌ام تا فیلمنامه آن نوشته و بعد درباره امکام ساخت آن تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: این فیلمنامه‌ها و طرح‌ها در گونه‌های مختلفی بود، امیدوارم فیلمنامه مناسب برای تولید را پیدا کنم تا شهریورماه بتوانیم یک فیلمنامه را برای تولید انتخاب کنیم.

این تهیه کننده سینما درباره فیلم‌های آماده اکران خود نیز توضیح داد: فیلم سینمایی «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان در انتظار اکران است و پروانه نمایش آن صادر شده است.

هاشمی ادامه داد: امیدوارم شرایط مناسب برای اکران فیلم‌ها به گونه‌ای فراهم شود تا کسی در این شرایط آسیب نبیند. چرا که سلامتی جان مخاطب برای ما بسیار مهم است.

وی بیان کرد: فیلم سینمایی «موافقت اصولی» به کارگردانی امیر پورکیان نیز در مرحله تدوین است و به زودی این پروژه سینمایی نیز آماده نمایش می‌شود. این فیلم نیز یک فیلم اجتماعی و متفاوت است که کمی نگاه طنز به موضوعات مختلف به مسائل و مشکلات اجتماعی و سیاسی دارد که امیدوارم این فیلم نیز بتواند برای اکران عمومی آماده شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «امیر» در پایان تاکید کرد: قصد ندارم که هیچکدام از این آثار را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنم، چرا که هدف ما مردم هستند تا بتوانیم لحظات خوبی را برای آن‌ها به خصوص در سینما فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.