شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

در سریالی با نام موقت «میراث مجید»؛

«حسین تبریزی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «شهید شهریاری» شد

مستند میراث مجید، چهارمین سالگرد شهادت دکتر شهریاری

سینماپرس: تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شهید شهریاری» از عقد قرارداد نهایی با کارگردان این اثر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده، در گفت و گو با خبرنگاران جوان، درباره انتخاب کارگردان مجموعه تلویزیونی «شهید شهریاری» گفت: با پایان نگارش فیلمنامه با چند کارگردان مذاکره کردیم و در نهایت با حسین تبریزی برای کارگردانی این مجموعه قرارداد بستیم.

وی افزود: نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «شهید شهریاری» با نام موقت «میراث مجید» توسط فاطمه حیدری و حسن عطارها به پایان رسید. برای نگارش آن کار تحقیقاتی وسیعی در دستور کار قرار گرفت؛ به طوری که حدود ۳۰۰ ساعت مصاحبه و تصویربرداری با مسئولان، همرزمان، خانواده و دوستان این شهید انجام شد.

علمی فرد عنوان کرد: به دلیل پراکندگی لوکیشن‌های این مجموعه تلویزیونی در استان‌های زنجان و تهران و همچنین تعدد بازیگران، مراحل پیش تولید حدود سه ماه زمان خواهد برد و با برنامه ریزی که انجام داده‌ایم شهریورماه تصویربرداری را شروع خواهیم کرد. با توجه به تعداد کثیر بازیگرانی که در این سریال حضور دارند و روایت سه فصل از مراحل مختلف زندگی شهید شهریاری، در نظر داریم از بازیگران توانمند و جوان عرصه تئاتر دانشگاهی کشور نیز در این مجموعه استفاده کنیم. این امر باعث می‌شود مخاطب هیچ ذهنیتی از بازیگران نداشته باشد و با این فیلم همذات‌پنداری بیشتری کند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «شهید شهریاری» در ۳۰ قسمت و در مدت یک سال با مشارکت سازمان انرژی اتمی، سازمان صداوسیما، استانداری زنجان و صدا و سیمای مرکز زنجان تولید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.