شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

در شرایط نفوذ فرهنگی؛

تلاش دلال سفارت فرانسه برای تحریم جشنواره تئاتر مقاومت!

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

سینماپرس: جریان نفوذ فرهنگی که سال قبل برای تحریم جشنواره‌های فجر تلاش می‌کردند، امسال خط تخریب جشنواره‌های انقلابی را در پیش خواهد گرفت؛ یکی از نیروهای این جریان که به عنوان دلال سفارت فرانسه در تهران شناخته می‌شود، خط تحریم جشنواره تئاتر مقاومت را آغاز کرده است!

به گزارش سینماپرس، به‌تازگی یکی از کارگردانان تئاتر که طی سال‌های اخیر مامور شناسایی و معرفی جوانان بااستعداد تئاتری به سفارت فرانسه با تابلو برگزاری جشنواره تئاتر دانشجویی بوده است در فضای مجازی و گروه‌های تخصصی تئاتری اقدام به تحریک سایر هنرمندان برای تحریم جشنواره تئاتر مقاومت کرده است.
 وی با این عنوان که جشنواره تئاتر مقاومت مربوط به انجمن تئاتر بنیاد فرهنگی روایت فتح است یک جشنواره حکومتی به‌حساب می‌آید از تمامی هنرمندان تقاضا کرده آن را تحریم کنند!
 این در حالی است که سیاست تقابل بانفوذ سازمان‌دهی شده فرهنگی و رصد دقیق فعالیت‌های هنری سفارت‌خانه‌های اروپایی و دلالان، از اولویت‌های این بنیاد معرفی شده است. بنابراین چندان دور از انتظار نخواهد بود که سفارت‌خانه‌های اروپایی به‌خصوص سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس که به لطف کم‌کاری دولت در چند سال اخیر سیطره تأمل‌برانگیزی در حوزه‌های تخصصی هنر به‌خصوص تئاتر، سینما و تجسمی پیدا کرده‌اند برای تقابل با جشنواره‌های هنری مقاومت که هدف و گفتمانشان در حوزه مقاومت و انقلاب اسلامی است از تمام امکانات خود بهره ببرند.

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.