جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

تولید یک ملودرام مذهبی دینی؛

«محسن علی اکبری» به سراغ سریال «ماه و غزل» رفت

محسن علی اکبری در افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: تهیه کننده سریال‌های تلویزیونی گفت: قصه سریال «ماه و غزل» یک ملودرام مذهبی دینی در بستر تاریخی قیام امام حسین (ع) است و بعد از شهادت امام حسین (ع) آغاز و تا یک سال بعد از آن واقعه ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، «محسن علی اکبری» تهیه کننده سریال های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره سریال محرمی تلویزیون گفت: این روزها سعید رحمانی در حال نگارش سریال محرمی «ماه و غزل» را در ۱۰ قسمت است.

وی ادامه داد: هنوز به مرحله انتخاب کارگردان نرسیدیم و بعد از تصویب نهایی فیلم نامه، تولید را آغاز می کنیم و امیدواریم پخشمان به محرم امسال برسد.

این تهیه کننده همچنین درباره قصه این سریال افزود: قصه این سریال یک ملودرام مذهبی دینی در مقطع و در بستر تاریخی قیام امام حسین (ع) است و بعد از شهادت امام حسین (ع) آغاز و تا یک سال بعد از آن واقعه ادامه دارد. قیام حره یکی از اتفاق های مهم در آن دوران است که بخشی از این سریال را شامل می شود.  

به گزارش فارس، سعید رحمانی تا به حال نگارش سریال‌های روز رفتن، سی امین روز، وفا، رسم عاشقی، دریایی‌ها، رستوران خانوادگی، گمگشته و ... را در کارنامه کاری خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.