سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

به دلیل افسردگی حاد؛

خودکشی نویسنده هالیوودی با پرش از آپارتمانش

پیاده‌رو مشاهیر هالیوود

سینماپرس: «استیو بینگ» تهیه‌کننده و نویسنده هالیوودی فیلم سینمایی «جک کانگورو» خودکشی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «استیو بینگ» تهیه‌کننده و نویسنده هالیوودی که از افسردگی حاد رنج می‌برد، خود را از آپارتمان چندین طبقه‌اش پایین انداخت و در دم جان باخت. او که به فعالیت‌های انسان‌دوستانه شهرت داشت در زمان مرگ ۵۵ سال داشت.

پلیس و اداره پزشکی قانونی اعلام کردند که مردی میانسال روز دوشنبه خود را از آپارتمان «سنچری سیتی» پایین انداخت. او از افسردگی رنج می‌برد.

بینگ، که ثروتی حدود ۶۰۰ میلیون دلار از پدربزرگش، «لئو اس بینگ»، از کارشناسان مشهور املاک و مستغلات، به ارث برده بود، همچنین میلیون‌ها دلار به اهداف سیاسی دموکرات‌ها کمک کرد.

او پس از در یافت ارثیه خود در ۱۸ سالگی، از استنفورد به هدف ورود به صنعت فیلمسازی جدا شد. زمانیکه هنوز در دبیرستان هاروارد وست‌لِیک درس می‌خواند، داستانی برای «عملیات جنگی» نوشت و بعدها یک قسمت از مجموعه «ازدواج با بچه‌ها» تحریر کرد.

استیو بینگ در سال ۲۰۰۳ فیلم‌نامه «جک کانگورور» نوشت. «آنتونی اندرسون» و «جری اُ کانِل» هنرپیشگان اصلی این فیلم بودند.

استیو در مقام تهیه‌کنندگی نیز ۸۰ میلیون دلار در فیلم «قطار سریع‌السیر قطبی» ساخته «رابرت زِمِکیس» و با صداپیشگی «تام هنکس» سرمایه‌گذاری کرد.

او مدیر تولید آثاری شاخص در حوزه فیلم‌ سینمایی، موسیقی و مستند بود که از آن جمله می‌توان از مستندی درباره گروه موسیقی رولینگ استونز با عنوان «درخشش یک نور» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، «دژاوو» «قصبه را بلرزان» «کارتر را بگیر» «بئوولف» و «قوانین صدق نمی‌کنند» نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.