شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

حوزه هنری؛ از جوانگرایی تا لزوم رویکرد تحولی/۱

علیمردانی: امیدوارم تحولات جدید در حوزه هنری منجر به توجه به سبک های هنری انقلاب اسلامی گردد

حسن علیمردانی

سینماپرس: حسن علیمردانی تهیه کننده سینما در پی انتصاب محمدمهدی دادمان به ریاست «حوزه هنری» گفت: امیدوارم تحولات جدید در حوزه هنری منجر به توجه به سبک های هنری انقلاب اسلامی گردد و ما بتوانیم از انتخاب جناب دادمان به عنوان یک فرد جوان به خود ببالیم.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «نفوذی» و «سلام بر فرشتگان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: جوان به دلیل داشتن انرژی فراوان فی نفسه بر دیگران برتری دارد. چنانچه این انرژی در مسیر درست به کار گرفته شود آن مزیت دوچندان می شود.

وی ادامه داد: اگر در کنار این ویژگی مثبت دو عنصر اندیشه و تجربه هم وجود داشته باشند، ترکیب این سه گانه کاری می کند کارستان!؛ اما آنچه که در مدیریت حوزه هنری اتفاق افتاده است اگر بتواند نگاه امیدوارانه دوستان را با ویژگی های فوق العاده برآورده نماید به این انتخاب افتخار خواهیم کرد.

این سینماگر با بیان اینکه سن ۳۱ سال با خود پیامی دارد که شاخه تجربه را کمی سبک می نماید اظهار داشت: مگر اینکه در این راستا استثنایی اتفاق افتاده باشد که در دوره و زمانه ما این قبیل امور بعید به نظر نمی رسد!

علیمردانی خاطرنشان کرد: در هر صورت این انتخاب را از طرف حجت الاسلام والمسلمین قمی که خود نیز جوان هستند به فال نیک می گیریم و شجاعت و جسارت ایشان را ارج می نهیم؛ در پایان توفیق جناب دادمان را که هم دانشگاهی هستند و هم حوزوی از کارگردان عظیم هستی مسئلت می نمایم.

وی در پایان این گفتگو افزود: امید است که فرهنگ و هنر دینی به دست ایشان و مشاوران خبره هنری هرچه شکوفاتر جلوه گری نماید و ان شا الله صاحب سبک های هنری شایسته انقلاب اسلامی گردیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.