یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

سینمای جهان؛

مذاکره نتفلیکس برای خرید امتیاز «دادگاه شیکاگو ۷»

 آرون سورکین

سینماپرس: نتفلیکس در حال مذاکره برای خرید حقوق جهانی فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» است تا یک فیلم دیگر را به آثار مهم خود اضافه کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نتفلیکس در حال مذاکره برای دریافت حقوق جهانی فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو ۷» به کارگردانی آرون سورکین از کمپانی کراس گریک پیکچرز است.

این فیلم سینمایی داستان گروهی به نام شیکاگو هفت را روایت می‌کند. گروهی متشکل از هفت نفر که توسط دولت فدرال به توطئه، تحریک، شورش و دیگر جرایم ناشی از اعتراضات ضد جنگ علیه ویتنام در سال ۱۹۶۸ متهم می‌شوند. آن‌ها به جای اعتراضات مسالمت آمیز به درگیری‌های خشونت آمیز با پلیس و گارد ملی متوسل شدند. سازمان دهندگان این اعتراضات آبی هافمن، جری رابین، تام هیدن و بابی سیل بودند و دادگاه آن‌ها از مشهورترین دادگاه‌های تاریخ است.

فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» تیم بازیگری معروفی دارد که شامل ساشا بارون کوهن، جری استرانگ، جوزف گوردون لویت، یحیی عبدالمتین دوم، فرانک لانگلا، ویلیام هارت، مایکل کیتون و ادی ردمین می‌شود.

سورکین برای نویسندگی فیلمنامه «شبکه اجتماعی» و «چند مرد خوب» و همینطور ساخت سریال «بال غربی» شناخته می‌شود. او فیلم سینمایی «بازی مالی» را نیز کارگردانی کرده است؛ در این فیلم جسیکا چستین نقش آفرینی می‌کند و سورکین هم برای آن نامزد بهترین فیلمنامه اسکار شده است. او برای نویسندگی فیلم «شبکه اجتماعی» هم توانست جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند.

کمپانی پارامونت برنامه ریزی کرده است که اکران فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» را به صورت محدود در ۲۵ سپتامبر و پیش از اکران گسترده آن در ۱۶ آکتبر آغاز کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.