جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

هادی حاجتمند خبر داد؛

تدوین مجدد «مدیترانه»

پوستر فیلم سینمایی «مدیترانه»

سینماپرس: هادی حاجتمند قصد دارد جدیدترین فیلمش را بسازد و «مدیترانه» را اکران کند.

به گزارش سینماپرس، هادی حاجتمند نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگاران جوان، درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: در دوران قرنطینه بیش از یکصد و بیست فیلم دیدم و کتاب‌های متنوعی خواندم که احتمالا خروجی آن تولید یک فیلم نیمه بلند داستانی رئالیستی متفاوت با نام «بچه‌های پایین» شود.

او افزود: تهیه کنندگی آن را رشید حاجتمند انجام می‌دهد و نویسندگی مشترک با مرتضی علیزاده دارم و کارگردانی را خودم بر عهده خواهم داشت.

حاجتمند بیان کرد: در این فیلم نگاه مثبت، روشن و امیدوارانه به پایین شهر داریم و محتوای آن تلخ و سیاه و چرک نیست و برای مخاطب دیدنی و جذاب خواهد بود ضمن اینکه به شخصه علاقه عجیبی به آن دارم.

حاجتمند با اشاره به آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «مدیترانه» عنوان کرد: آماده اکران بودیم که به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها برخورد کردیم که این باعث شد در مدت تعطیلی اخیر تدوین مجدد روی آن انجام دادم و در حال اتمام است و پس از آن اکران خواهم کرد.

او با اشاره به اکران آنلاین یا عمومی این فیلم گفت: قصد ورود به اکران آنلاین داشتیم که بازگشایی سینماها اعلام شد در نتیجه تصمیم گرفتیم صبر کنیم و اکران عمومی داشته باشیم البته بگویم که اکران آنلاین را دوست دارم، چون مقوله جذاب و پر مخاطبی است و اصلا فکر نمی‌کردم با چنین استقبالی روبرو شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.