جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

پس از عقب افتادن مراسم اسکار؛

جوایز منتخب منتقدان ۲۰۲۱ هم به تعویق انداخته شد

انجمن منتقدان سینما

سینماپرس: پس از عقب افتادن مراسم اسکار به مدت دو ماه، انجمن منتخب منتقدان نیز اعلام کرد اهدای این مراسم را تا ۷ مارس (۱۷ اسفند) به تعویق می‌اندازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، مراسم اهدای جوایز منتخب منتقدان که برای تجلیل از سینما و تلویزیون اهدا می‌شود هر چند هنوز قصد دارد به صورت زنده در سانتا مونیکای کالیفرنیا برگزار شود، اما زمان برگزاری‌اش را به تعویق انداخته است.

سازمان‌دهندگان این رویداد با صدور بیانیه‌ای دیروز (پنج شنبه) اعلام کردند این مراسم را ۷ مارس ۲۰۲۱ برگزار می‌کنند.

امسال بار دیگر تای دیگس به عنوان مجری این مراسم باز می‌گردد تا برای سومین سال متوالی این مسئولیت را برعهده بگیرد. این مراسم به صورت زنده از سی‌وی نتوورک پخش می‌شود.

در بیانیه این انجمن آمده: حال که مردم بیش از هر زمان دیگری به سینما و تلویزیون روی آورده‌اند تا احساس آرامش کنند و آموزش ببینند، با تغییر زمان اهدای این جوایز ما قصد داریم تا به تجلیل از همه کارهای خلاقانه در این فصل بپردازیم.

در این بیانیه تاریخ‌های جدیدی برای نامزدی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی اعلام شده است. از ۲ نوامبر ۲۰۲۰ فصل انتخاب در برنامه‌های تلویزیونی و از یکم فوریه زمان انتخاب آثار سینمایی آغاز می‌شود و تا ۵ مارس در هر دو بخش رای گیری نهایی انجام می‌شود.

در جشن اهدای جوایز سال ۲۰۲۰ که در ماه ژانویه برگزار شد فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو ۴ جایزه به خانه برد که شامل بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل برای برد پیت، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برای تارانتینو و بهترین طراحی تولید برای باربارا لینک و نانسی های بود. خواکین فینیکس نیز برای «جوکر» به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و رنه زلوگر برای «جودی» جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. جایزه بهترین کارگردانی نیز به صورت مشترک به سم مندس برای «۱۹۱۷» و بونگ جون هو برای «انگل» رسید. در بخش تلویزیونی نیز «فلی بگ» به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد و ادی مورفی جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.