سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛

رقابت بهترین فیلم‌های جشنواره‌های داخلی در جشنواره مقاومت

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»

سینماپرس: یکی از وجوه متمایز و جریان‌ساز جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ایجاد زمینه مناسب برای بررسی و ارزیابی بهترین فیلم دیگر جشنواره‌های کشور، برای جامعه مخاطبین است. آن‌چه مدیریت و بدنه سینمای کشور برای هدایت، نظارت، و حمایت دستگاه عظیم فیلم و سینما بدان نیازمند است.

به گزارش سینماپرس، از این‌رو در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» ی این رویداد هنری، آثاری از فیلم و سینمای انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس که در تمامی جشنواره‌های داخلی جایزه «بهترین فیلم» را در ۴۰ سال گذشته در قالب های «سینمایی»، «تله فیلم»، «کوتاه»، «مستند»، «پویانمایی»، و «نماهنگ» دریافت کرده‌اند، به مسابقه گذاشته می‌شود.

هیئت داوران این بخش هشت تندیس و دیپلم افتخار به بهترین فیلم بلند سینمایی، بهترین تله فیلم، بهترین فیلم بلند مستند، فیلم کوتاه مستند، فیلم کوتاه داستانی، بهترین فیلم بلندپویانمایی، بهترین فیلم کوتاه پویانمایی و بهترین نماهنگ اهدا خواهد کرد.

بدیهی‌ست که متقاضیان حضور در این بخش می‌بایستی دیپلم افتخار و یا لوح تقدیر خود را که برای بهترین فیلم دریافت کرده اند، در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

آخرین مهلت بارگذاری تصویر دیپلم افتخار و یا لوح تقدیر آثار در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم» و «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://moqavematfilmfest.ir/ مراجعه کنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.