یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

جشنواره «مقاومت»؛

ادای دین سینماگران به جامعه پزشکی

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»

سینماپرس: جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» بخشی ویژه برای پاسداشت مدافعان سلامت دارد و این بخش را به صورت بین‌المللی برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» بخشی ویژه برای پاسداشت مدافعان سلامت دارد. در این بخش که به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد، آثار داخلی و خارجی در قالب فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و موشن گرافیک به رقابت می‌پردازند.

ثبت نام برای شرکت در این بخش  از ۲۰ خرداد ۹۹ آغاز شده و آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد سال جاری است و آثاری که به بخش رقابتی راه پیدا کردند ۱۲ شهریور معرفی می‌شوند.

هیات داوران در این بخش ۶ تندیس و دیپلم افتخار اهدا خواهد کرد. همچنین در حاشیه این بخش، مجموعه‌ای از عکس و پوسترهای مرتبط با این موضوع از میان آثار ارسالی هنرمندان عکاس و گرافیست انتخاب شده و به صاحبان آثار پذیرفته شده جوایزی اهدا می‌شود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در ۲ زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهر مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذر همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.