سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

به کارگردانی آرش اسحاقی؛

مستند «خرامان» به جشنواره شفیلد انگلستان می‌رود

مستند خرامان

سینماپرس: مستند «خرامان» به کارگردانی آرش اسحاقی در جشنواره شفیلد انگلستان نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم مستند «شفیلد» از جشنواره‌های سینمای مستند در جهان و مهم‌ترین جشنواره سینمای مستند در انگلستان است که امسال به دلیل فراگیری بیماری کرونا همانند بسیاری از جشنواره‌های مهم به صورت آنلاین برگزار می شود.

مستند «خرامان» که قرار است در این جشنواره به نمایش گذاشته شود به واکاوی جهان مرد رامشگری می‌پردازد که نمی‌تواند همچون‌ گذشته، هنرش را به نمایش بگذارد.

این مستند سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره یاماگاتای ژاپن دریافت کرد و پیش از این نیز در جشنواره‌های نیواورلئان و یوتای آمریکا و سیدنی استرالیا روی پرده رفت. همچنین از دهمین جشن مستقل سینمای مستند، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و نامزد بهترین فیلم بلند در بیستمین جشن بزرگ خانه سینما و نامزد بهترین مستند در دومین آکادمی سینما سینما بود.

عوامل این مستند عبارتند از نویسنده، کارگردان و تدوینگر: آرش اسحاقی، تهیه کننده: طلا آزادروش، مدیرتولید: مونا شریفی، فیلمبردار: آریا آزادروش، صدابردار: علیرضا قناتی، پالایش رنگ: رضا تیموری، برگردان: حسن شریف‌الدین، زیرنویس: رضا تاری‌وردی، عکاس: میثاق همایونی، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی و پخش‌کننده: کمپانی ونرا فیلم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.