دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

عباس غزالی:

«پژمان جمشیدی» را بیشتر به عنوان فوتبالیست می پذیرم تا بازیگر!

 پژمان جمشیدی در  مجموعه تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت

سینماپرس: شب گذشته عباس غزالی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون مهمان تلفنی برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود و درباره انتقادش به حضور اقشار دیگر در بازیگری توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، عباس غزالی در این گفت‌وگو درباره تازه‌ترین فعالیت خود به مصطفی امامی گفت: سریال «شاهرگ» قرار است از ۷ تیرماه از شبکه دو پخش شود. بعد از ۷-۸ ماه کار که البته دو ماهش به خاطر کرونا متوقف بود و همچنان در حال فیلمبرداری و ضبط آن هستیم. این سریال فضایی دهه شصتی دارد و به نظر من کاری دیدنی است.

غزالی در دفاع از انتقادی که از سمت او نسبت به پژمان جمشیدی مطرح شده‌بود، گفت: من نظر خودم را گفتم. ایشان را بیشتر به عنوان فوتبالیست می پذیرم تا بازیگر. چون تخصصش فوتبال است. باید به نظرات هم احترام بگذاریم. من هیچ وقت اهل توهین کردن نبودم و فکر می‌کنم که این فقط یک نظر بود. خیلی‌ها می‌توانند با آن موافق باشند و خیلی‌ها می‌توانند مخالف باشد. از اول هم می‌دانستم که این حرف من را شاید برخی بپذیرند و برخی نپذیرند.

وی افزود: در اصل حضور اقشار دیگر در بازیگری نباید جای کسی را تنگ کند. ولی در سیستم ما من فکر می‌کنم که در حق یک‌سری اجحاف می‌شود. یعنی ما بسیار بازیگران توانمندی داریم که در جاهای مختلف کار می‌کنند اما هیچ بستری وجود ندارد که این‌ها بیایند و خودشان را نشان دهند. خیلی‌ها را من به چشم دیدم که هم دوره من بودند و در این صحنه ناپدید شدند. همه پر از استعداد و نبوغ بازیگری بوده و درسش را خوانده بودند. اما فقط به خاطر این که به آنها فرصت داده نشد، در اوج پژمرده شدند و زندگیشان هیچ وقت به سمت عشق، علاقه و استعدادشان نیامد. اگر فضا برای تحصیل‌کرده‌های این حرفه درست باشد، چرا که نه؛ اقشار دیگر هم بیایند.

غزالی ادامه داد: امروز سر صحنه دوستی که ۲۰ سال سابقه تئاتر دارد، بازیگر درجه یکی است، مطمئناً شما نمیشناسیدش، درد دل می‌کرد که چرا باید این اتفاق باشد که ۲۰ سال است که دارد کار می کند ولی نباید این فرصت داشته باشد. این یک بخش بحث من است و بخش دیگر این که چرا الآن بازیگران پیشکسوتمان نباید کار کنند؟ چرا بازیگر جوان را گریم می کنند تا نقش میانسال و بزرگترها را بازی کند؟ بازیگری که پیشکسوت است و همه با او خاطره دارند، باید در خانه بنشیند. بعد در یک برنامه تلویزیونی اگر او را دعوت کنند که شاید یک‌سری‌ها دعوت هم نشوند و صدایشان هیچ وقت شنیده نشود.

بازیگر سریال وضعیت سفید بیان کرد: نقد من به این مسئله بوده‌است، نه به شخص. یک سری می‌توانند این را بپذیرد و یک‌سری هم می‌توانند نپذیرند. من هیچ وقت در زندگیم یاد نگرفتم که به کسی جسارت و توهین کرده یا کسی را از روی قصد ناراحت کنم. اگر این برداشت شده و یا خودش و طرفدارانش این حس را کرده باشند، من عذرخواهی می کنم. در نهایت می‌گویم باید خیلی به هم و نظرات هم احترام بگذاریم و هیچی بهتر از این نیست.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته درمیان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی، با اجرای مصطفی امامی و مجید یحیایی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. علاقمندان می‌توانند این برنامه را، این هفته تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت یک ساعت بشنوند.

نظرات

  • باقر ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۶
    0 0
    اگر عرضه دارید بهتر از او باشید. خود بازیگران چند رشته درس خوانده و چند جور تخصص دارند از دیگران ایراد می گیرند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.