یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

وعده جدید کرونایی برای اهالی تئاتر؛

اعطای وام قرض‌الحسنه ضروری به کارکنان تماشاخانه های خصوصی

جشنواره تئاتر آرخه

سینماپرس: با پیگیری ستاد جبران خسارات کرونا در انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران و از سوی کمپین «کنارهمیم» وام قرض‌الحسنه ضروری به کارکنان تعدادی از تماشاخانه‌های خصوصی تعلق گرفت.

به گزارش سینماپرس، در قالب اجرای پروژه «کنارهمیم» و پلتفرم نیکوکاری مهربانانه، و همچنین با پیگیری ستاد جبران خسارات کرونا در انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران، وام قرض‌الحسنه ضروری به کارکنان تعدادی از تماشاخانه‌های خصوصی که درآمدشان به دلیل شیوع کرونا قطع شده، تعلق گرفت.

این پروژه با هدف اعطای وام قرض‌الحسنه ضروری به کارگران روزمزدی است که درآمد آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به شدت کاهش یافته و نیاز فوری مالی دارند، تعریف شده و مبالغ اهدایی پس از بازپرداخت وام‌ها به حساب خیرین بازگردانده می‌شود.

مبلغ این وام برای هر نفر ۲ میلیون تومان با بازپرداخت شش ماهه است که با ضمانت مدیران تماشاخانه‌ها به کارکنان معرفی شده از سوی آنها تعلق گرفته است.

منابع مالی این وام‌ها از طریق ایجاد کمپین تامین مالی جمعی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، حمایت مالی کمپین از طرف پلتفرم‌ها از منابع خود یا وام‌های دریافتی برای این منظور و دعوت از بانک‌ها و دارندگان منابع مالی برای اعطای وام کم‌بهره کوتاه‌مدت به پلتفرم‌ها، جهت هزینه‌کرد در این کمپین تامین شده است.

هیات امنای پروژه به عنوان افراد معتمد و مقبول، نسبت به نحوه اجرای پروژه، تخصیص صحیح آن به افراد نیازمند و بازگشت مبالغ به خیرین نظارت می‌کنند.

اعضای هیات امنا عبارتند از محمدباقر اثنی‌عشری رییس سازمان نظام صنفی کشور، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات، سروش قاضی‌نوری استاد دانشگاه علامه طباطبایی، محمد فاضلی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، ژوبین علاقبند به نمایندگی از شرکت ایده گزین ارتباطات روماک، جعفر محمدی به نمایندگی از هیات مدیره موسسه خیریه مهربانه و نماینده حامیان با کمک‌های بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و همچنین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، هنرمندان و کنشگران اجتماعی به پیشنهاد ۲ نفر و تایید سایر اعضای هیات امنا.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.