یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

نخستین جشنواره سینمایی با موضوع زندگی پساکرونا؛

«مریم دوستی» دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»

مریم دوستی در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی دریاچه ماهی

سینماپرس: مریم دوستی نویسنده و کارگردان سینما دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، مریم دوستی نویسنده و کارگردان سینما با مجوز سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مؤسس و دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» منصوب شد.

دوستی نویسنده، مدرس و کارگردان و کارشناس ارشد سینما از دانشگاه هنرهای دراماتیک سوئد است و پیش از این طراحی چهره‌پردازی پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی مختلف، ساخت بیش از ۱۵ فیلم کوتاه داستانی و مستند نظیر «صبحانه»، «میدان»، «دایره»، «اینجا تهران است»، «عروسک تنهایی»، «تردد ثانیه ها» و … را برعهده داشته و با این آثار در جشنواره‌هایی از جمله نیویورک، ونیز ایتالیا، کلرمون فران فرانسه، پالاس بلغارستان، اربیل کردستان عراق، فیلم کوتاه اروگوئه، ایران آمریکا، آپسالای سوئد و... حضور یافته است.

وی با فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» نیز در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. همچنین پیش از این به عنوان مدیر اجرایی، عضو هیأت‌های انتخاب، داوری و شورای سیاستگذاری با جشنواره‌های مختلف همکاری کرده است.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» نخستین جشنواره سینمایی با موضوع زندگی پساکروناست که نتایج و تبعات شیوع این ویروس را بر انسان، جامعه، محیط زیست، سیاست، اقتصاد و … بررسی می‌کند.

نظرات

  • ایمان فرجی پور ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۳:۴۳
    0 0
    بدترین نور و عکسی که از ایشون دیدم در تا یخ سینما، چون من عکاسی از ایشون را زیاد انجام دادم، قطعا بی سلیقگی شما قابل تقدیرها. عمدی در کاره؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.