یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸

سینمای جهان؛

تحقق فیلم‌های آخرالزمانی در آمریکا

پرچم آمریکا

سینماپرس: بی‌بی‌سی (رسانه سلطنتی بریتانیا) طی گزارش مفصلی تحت عنوان «پناهگاه‌هایی که برای آخرالزمان آماده می‌شوند» توسط بردلی گرت، به پناهگاه‌هایی که برای حفاظت در برابر جنگ آخرالزمان (آرماگدون)، در نقاط مختلف آمریکا ساخته شده و فروخته می‌شود، پرداخته است.

به گزارش سینماپرس، بردلی گرت نمونه این پناهگاه‌ها را در ایالت‌های کانزاس و داکوتای جنوبی مشاهده کرده که بعضا تا ۱۵ طبقه در زیرزمین ادامه پیدا کرده که به جای آسمانخراش، آن را «زمین‌خراش» نام نهاده‌اند! «لری ‌هال»، پیمانکار سابق دولت و سازنده املاک و مستغلات، گفته که ۷۵ نفر می‌توانند به مدت ۵ سال زندگی مجللی در این اقامتگاه داشته باشند و بعد از گذشت شرایط بحرانی از آن خارج شده و جامعه را مجدداً از نو بنا کنند.
این صحبت‌های لری‌هال که نماینده کانون‌های صهیونیست‌های مسیحی معتقد به آرماگدون است که مدام بر طبل جنگ آخرالزمان می‌کوبند، برخی فیلم‌های آخرالزمانی ‌هالیوود مانند «دکتر استرنج لاو» یا «۲۰۱۲» را تداعی می‌کند که در آنها نیز بر ساختن پناهگاه‌هایی صرفا برای گروهی خاص از سرمایه‌داران و به‌اصطلاح نخبگان تأکید می‌شد که پس از جنگ اتمی آخرالزمان بایستی زنده نگاه داشته شده و دوران پس از آخرالزمان را بازسازی کنند!
اختصاص پناهگاه‌ها به کلان سرمایه‌داران برای محفوظ ماندن از جنگ آخرالزمانی که خود باعث و بانی آن هستند از ادامه صحبت‌های «لری‌ هال» با بردلی گرت مشخص می‌شود، آنجا که می‌گوید پناهگاهش را پنت‌هاوس‌هایی تشکیل داده که بعضا تا ۴/۵ میلیون دلار قیمت گذارده و همه آنها به فروش رسیده‌اند! این موضوع، لری ‌هال را آنچنان تشویق کرده که در حال ساخت مجموعه‌ای مشابه در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای زمین خراش قبلی‌اش است!
بردلی گرت می‌نویسد که در داکوتای جنوبی مجموعه‌ای وجود دارد به نام «اکس‌پوینت» که به مراتب ارزان‌تر است. هر پناهگاه بتونی نقلی این مجموعه ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار قیمت دارد و ۵۷۵ پناهگاه در آن وجود دارد!
گزارشگر بی‌بی‌سی می‌نویسد زمین‌خراش «لری‌ هال» از امکانات بسیاری برخوردار است. دستگاه تصفیه هوای آن می‌تواند هر دقیقه بیش از ۵۶ متر مکعب هوای تازه وارد مجموعه کند و از فیلترهای نظامی برای رفع آلودگی‌های هسته‌ای، میکروبی و شیمیایی استفاده می‌کند. تجهیزات تصفیه آب آن هم بیش از ۴۰ هزار لیتر آب در روز تصفیه می‌کند که در داخل سه مخزن با ظرفیت ۱۱۳ هزار لیتر ذخیره می‌شود.
هال درباره تامین نیازهای انرژی این مجموعه می‌گوید: «ما ۳۸۶ عدد باتری زیردریایی داریم که ۱۵ یا ۱۶ سال کار می‌کنند. توان مصرفی ما در حال حاضر ۶۰-۵۰ کیلووات است که ۱۸- ۱۶ کیلووات آن از محل یک توربین بادی تامین می‌شود. البته عمر توربین بادی هم خیلی نیست، برای همین دو تا مولد الکتریکی دیزل هم داریم که ظرفیت هر یک ۱۰۰ کیلووات است و روی هم ۵ سالی برایمان کار خواهند کرد.» این حرف‌ها هم تصاویر فیلم‌های آخرالزمانی مانند «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» به تهیه‌کنندگی جی‌جی آبراهامز (از تهیه‌کنندگان صهیونیست‌ هالیوود) را تداعی می‌کند که در آن فیلم نیز مردی به نام «هاوارد» برای در امان ماندن از حمله موجودات فضایی و جنگ آخرالزمان، پناهگاهی با تمام امکانات زندگی برای سالیان سال، احداث کرده بود. به‌نظر می‌آید هالیوود همچنان در حال تصویرسازی اهداف و نقشه‌های شوم سردمداران صهیونیست نظام سلطه جهانی  در ذهن جماعت تماشاگرش است تا زمانی بتوانند آن اهداف را عملی سازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.