جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

رادیو پیام؛

گوینده پیشکسوت مهمان این هفته «پرنیان صدا»

داوود حیدری

سینماپرس: داوود حیدری پیشکسوت عرصه اجرا این هفته «پرنیان صدا» در رادیو پیام است.

به گزارش سینماپرس، داوود حیدری پیشکسوت عرصه بازیگری و اجرا در رادیو و تلویزیون این هفته مهمان «پرنیان صدا» در رادیو پیام است.

حیدری علاوه بر اجرای برنامه های رادیویی در زمینه موسیقی، آواز و هنر خوشنویسی هم فعالیت داشته است.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به مسابقه، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و … اشاره کرد.

همزمان با پخش زنده «پرنیان صدا» روزهای جمعه از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد از بخش شبانگاهی رادیو پیام این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا به صورت زنده و تصویری پخش می شود.

همزمان با پخش این برنامه از آنتن شبکه، رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط را به نمایش می‌گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. متقابلاً مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخصی شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

شنوندگان رادیو پیام می توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه کانال پیام رسان سروش و یا سایت رادیو پیام تصاویر و صوت های قدیمی را ارسال و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیونمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.