سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

به کارگردانی ابوالقاسم طالبی؛

آغاز تصویربرداری«طلاق» بعد از تعطیلات

سریال طلاق

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، از هفته آینده از سر گرفته می شود.

به گزارش سینماپرس، ابوالقاسم طالبی پس از ساخت دو مجموعه «بازگشت پرستوها» و «به کجا چنین شتابان» ساخت مجموعه‌ای را عهده‌دار است که به مسایل روز جامعه توجه دارد.

بنا بر این گزارش، تصویربرداری سریال سال گذشته و با شیوع کرونا متوقف شد و حالا بناست از هفته آینده و پس از تعطیلات دوباره از سر گرفته شود.

«طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود. او قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسایل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

بنابراین گزارش، تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری مجموعه انجام شده و علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌های گسترده و تست‌های بازیگری از میان دانش‌آموخته‌های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی٬ طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی،   طراح لباس: مهرناز اکبری، عکس: علی نیک‌رفتار، بازیگران: قطب الدین صادقی، مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی، النا آهی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.