دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

سینمای جهان؛

سازندگان «آواتار» به نیوزیلند رفتند

آواتار

سینماپرس: جیمز کامرون و جان لاندو، تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «آواتار» برای ادامه ساخت فیلم به کشور نیوزیلند بازگشتند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جیمز کامرون کارگردان و جان لاندو تهیه کننده فیلم سینمایی «آواتار» به ولینگتون، پایتخت نیوزیلند سفر کردند تا برای از سرگیری فیلمبرداری این پروژه آماده شوند.

 حدود ۵۴ نفر مسافر این هواپیما بوده اند که ۱۳ ساعت بدون وقفه مستقیما از لس آنجلس به سمت ولینگتون رفته اند. اما فیلمبرداری ممکن است بلافاصله از سر گرفته نشود چرا که مسافران ورودی یک دوره ۱۴ روزه باید در قرنطینه بمانند.

در یک پست اینستاگرامی لاندو اعلام کرد که باقی عوامل این فیلم سینمایی از هفته آینده به این کشور می‌آیند. او رسیدنش به نیوزیلند را نیز به همین شیوه اعلام کرد و نوشت: به نیوزیلند رسیدیم. از حالا ۱۴ روز نظارت دولت برای رعایت قرنطینه و انزوای فردی آغاز می‌شود.

سازندگان «آواتار» برای ادامه فیلمبرداری به نیوزیلند رفتند

تولید این فیلم سینمایی در میانه ماه مارس، بعد از آنکه کشور نیوزیلند شروع به ایجاد محدودیت و تعطیلی‌هایی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کرد، متوقف شده بود. این کشور در آن زمان تمامی مرزهای خود را بست.

مرزهای این کشور در حال حاضر نیز بسته هستند و کامرون، لاندو و دیگر خدمه خارجی آن‌ها، از بند معافیت مرزی بیگانگان که «دارای ارزش قابل توجه اقتصادی» نامیده می‌شود، استفاده کرده اند.

کشور نیوزیلند، مجموعه مفصلی از دستورالعمل‌ها را برای نحوه عملکرد تولیدات در دوره جدید که میزان مبتلایان به کرونا در آن در حال کاهش است، ارائه کرده، اما هنوز هیچ واکسنی وجود ندارد. به نظر می‌رسد تعداد معدودی از تولیدات محلی در این کشورشروع به کار کرده اند. با بازگشت کامرون به این کشور، «آواتار» اولین فیلم خارجی است که از پروتکل‌های تولید در نیوزیلند استفاده می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.