دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

با موضوع پساکرونا؛

جشنواره «سلفی ۲۰» راه اندازی شد

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»

سینماپرس: جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به عنوان جشنواره ای با محوریت سبک زندگی پساکرونا و تأثیر این رویداد نوظهور بر شئون مختلف زندگی آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به عنوان نخستین جشنواره با محوریت سبک زندگی پساکرونا و تأثیر این رویداد نوظهور بر شئون مختلف زندگی فردی و اجتماعی آغاز به کار کرد.

پس از صدور مجوز از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین دوره خود را آغاز کرد.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» نخستین جشنواره سینمایی با موضوع شیوه زیست در دوران پساکروناست که ۲ بخش اصلی و ویژه در رشته‌های داستانی، مستند، ویدئوآرت، موشن گرافیک، فتورمان و … را دربرمی گیرد.

این رویداد سینمایی اهدافی همچون واقع‌نمایی و تاثیرات مثبت و منفی شیوع و اپیدمی ویروس کرونا بر شیوه زیست مردم با طبیعت، اقتصاد و سیاست، جامعه، عدم خشونت و قهرمانان و شهدای سلامت را در قالب آثار سینمایی دنبال می‌کند.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» جشنواره‌ای مجازی و آنلاین است که تمامی روندهای اداری و فعالیت دبیرخانه آن در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

این رویداد بعد از اعلام و انتشار فراخوان، مرحله دریافت آثار را آغاز کرده و اوایل پاییز ۹۹ برگزیدگان خود را اعلام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.