دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

به کارگردانی مهرداد صادقی؛

«مفقودالاثر» ایرانی در روسیه

فیلم کوتاه «مفقودالاثر»

سینماپرس: فیلم کوتاه «مفقودالاثر» محصول انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه روسیه راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «مفقودالاثر» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد صادقی در بخش مسابقه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه UFA روسیه نمایش داده خواهد شد.

این جشنواره فیلم‌های ساخته شده توسط جوانان ۱۴ تا ۲۵ ساله را به رقابت می‌گذارد و هدف آن توسعه توانایی‌های خلاقانه در حوزه سینما و همچنین ترغیب جوانان به رهبری یک زندگی خلاقانه فعال، توسعه مهارت و کسب تجربه در تولید فیلم است و در این دوره با توجه به بیماری همه‌گیر COVID-۱۹، مدیریت این رویداد تصمیم به برگزاری جشنواره به صورت آنلاین گرفت است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مفقود الاثر به معنی غیبت است. بیانگر وضعیت کسی است که نمی‌دانیم کجاست، خبری از او در دست نیست و در زنده بودنش شک است. مفقودالاثر کسی است که به احضاریه‌های رسمی پاسخ نمی‌دهد.»

عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهرداد صادقی، تصویربردار: محمد کریمی، محمدحسین دهقانیان، تدوین: مهرداد صادقی، روح الله شاه سنایی، بازیگران: افشین حاجی‌حیدری، محمد موسوی، امید بهلولی، حسین بهرامی، یاسین خادم، گریم: اشکان افشاری‌راد، طراح لباس: زهرا میرمحمدعلی، تصحیح رنگ: محمد کچوئی، تهیه کنندگان: محمدعلی حاجی‌هاشمی، مهرداد صادقی، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه UFA روسیه ۷ تا ۱۱ جولای برابر با ۱۸ تا ۲۲ خردادماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.