دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

در مستندی با عنوان «۴۰ سال پس از راکی: تولد یک کلاسیک»؛

«سیلوستر استالونه» به روایت خود از «راکی» می پردازد

سیلوستر استالونه

سینماپرس: مستند «۴۰ سال پس از راکی: تولد یک کلاسیک» به روایت سیلوستر استالونه به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی‌وایر، مستند «راکی» به روایت بازیگر این مجموعه سینمایی یعنی سیلوستر استالونه به صورت آنلاین در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) منتشر می‌شود.

«۴۰ سال پس از راکی: تولد یک کلاسیک» کارگردانی و نوشته شده توسط درک وین جانسون، نگاه عمیقی به ساخت اولین قسمت فیلم سینمایی «راکی» دارد. همچنین سیلوستر استالونه ۷۳ ساله از تجربه بازی در این فیلم سینمایی می‌گوید.

جانسون در اطلاعیه‌ای می‌گوید: این مستند یک تکه طلا برای طرفداران «راکی» و مخاطبان اصلی آن است. این یک اثر جذاب از تاریخ فیلم است که توسط خود راکی و سیلوستر استالونه روایت شده و یک تجربه صمیمی و گاه احساسی به مخاطب منتقل می‌کند. ما به ساخت این فیلم افتخار می‌کنیم.

این اولین بار نیست که جانسون به بررسی این فیلم سینمایی می‌پردازد. او پیش از این مستند «جان آویلدسن» را در سال ۲۰۱۷ درباره «راکی» و همینطور «بچه کاراته کار» را ساخته است. او همچنین مستند دیگری را در مورد فرانک استالونه برادر سیلوستر استالونه ساخته است.

مستند «۴۰ سال پس از راکی» در ابتدا قرار بود از طریق تلویزیون اینترنتی اپیکس منتشر شود که زمستان گذشته فیلم‌های راکی و نسخه‌های فرعی آن یعنی «کرید» را نمایش داده بود.

اولین فیلم سینمایی «راکی» داستان یک بوکسور را روایت می‌کرد که به دنبال دست و پا کردن اسم و رسمی برای خود بود؛ این فیلم موفق‌ترین فیلم سینمایی هالیوود با موضوع این ورزش محسوب می‌شود. هشت فیلم از دنیای راکی ساخته شده که دو مورد از آن‌ها شامل «کرید» می‌شود. سومین فیلم «کرید» هم در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.