سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

به قلم میترا مسیحا؛

«فیل کوچولو کجا خوابیدی؟» روانه بازار شد

کتاب «فیل کوچولو کجا خوابیدی؟»

سینماپرس: «فیل کوچولو کجا خوابیدی؟» که در قالب داستانی شیرین به رابطه‌ی مادرفرزندی اشاره می‌کند، به قلم میترا مسیحا و با تصویرگری‌ سیدحسن موسوی برای سومین‌بار به دست مخاطبان رسید.

به گزارش سینماپرس، این اثر که مناسب مخاطبان گروه سنی ۴ سال است، درباره‌ی بچه‌فیلی است که پس از گم‌کردن مادرش در جست‌وجوی او با دیگر حیوانات و رابطه‌ی آن‌ها با فرزندشان آشنا می‌شود.

بر این اساس خردسالان ضمن یادگیری اسامی حیوانات، با رفتار و عادت‌های هر یک از آن‌ها نیز آشنا می‌شوند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «فیل‌ کوچولو و سنجاقک رسیدند به یک ت‍په. هوا تاریک شده بود. سنجاقک پرواز کرد و رفت. فیل کوچولوی خسته تنها ماند. توی تاریکی، سایه‌ تخته سنگ بزرگی را دید که مثل مادرش بود. فکر کرد، مادرش آمده است دنبالش. از خستگی کنار تخت سنگ نشست. به تخته سنگ که هنوز از گرمای آفتاب گرم بود، تکیه داد و خوابش برد. صبح روز بعد از خواب بیدار شد. تازه تخته سنگ را دید و فهمید دیشب کنار مادرش نخوابیده است.»

یادآوری می‌شود «فیل کوچولو کجا خوابیدی؟» در قطع خشتی و در شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است. پیش‌تر نیز ۷هزار و ۵۰۰ نسخه از این کتاب به چاپ رسیده بود.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب ۳۲ صفحه‌ای را با قیمت ۱۲‌هزار تومان از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، شهر کتاب‌ و فروشگاه‌های کانون پرور‍ش فکری کودکان و نوجوان (آفرینش) در سراسر کشور تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.