سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

پرویز فلاحی‌پور:

کرونا باعث شد ماشینم را برای خرج زندگی بفروشم

پرویز فلاحی پور و عبدالله اسکندری در فصل دوم سریال شهرزاد

سینماپرس: بازیگر سریال شهرزاد گفت: بسیاری از بازیگران از ادامه کارشان ناامید شده اند و بسیاری هم برای گذران زندگی وسایل خانه خود را فروخته‌اند، شخص من هم مجبور شدم برای گذر از این دوران کرونا ماشینم را بفروشم.

به گزارش سینماپرس، پرویز فلاحی‌پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر که هنوز به هیچ پروژه‌ای ملحق نشده‌ام، بعد از جریان کرونا معدود پیشنهادات خوبی هم که وجود داشت به دلیل تعطیلی تمامی پروژه‌ها متوقف شد.وی در همین راستا ادامه داد: البته صحبت‌های اولیه برای حضور در یک پروژه خوب سریالی را داشتم که بعد از شیوع کرونا پیش تولیدش متوقف شد و هنوز از سوی تیم سازنده اثر هیچ تماسی با من گرفته نشده است. 

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به تعطیلی سه ماهه سینماها و تماشاخانه‌های تئاتر اذعان کرد: مردم طی سه ماه گذشته از سینما و تئاتر فاصله گرفته‌اند، بیشتر در خانه بوده و به همین دلیل اکثریت زمان خود را به مطالعه، تماشای فیلم و یا سریال گذرانده اند، مخاطب طی این مدت در انتخاب دستش باز بوده و مطمئن باشید آثار مختلفی را از سینمای جهان دنبال کرده پس می توانیم بگویم که این مخاطب کمی سختگیرتر شده است. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: از نظر من نگاه ما به مضمون و کیفیت آثار تصویری و سینمایی باید عوض شود، از این به بعد سینما نیازمند تغییر خواهد بود اما اینکه چگونه این تغییر را ایجاد کنیم خودش راهی کاملا مهم و نیازمند کارشناسی درست و دقیق است.

بازیگر سریال «کهنه سرباز» با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت آثار سینمایی اذعان کرد: به نظر من در وهله اول باید کیفیت آثارمان را بالا ببریم، صادقانه اگر بخواهیم بگوییم کیفیت آثار سینمایی و تلویزیونی مثل سابق نیست و ما در این بخش دچار مشکل هستیم، حال باید کارشناسان دلیل کیفیت پایین تولیدات را بررسی کنند و ببیند چگونه می‌توان در جهت جذب مخاطب این کیفیت را ارتقا داد. 

وی تولید با کیفیت اثر را نیازمند صبر و حوصله دانست و اضافه کرد: از نظر من در ارائه تولیدات نیازمند صبوری بیشتری هستیم، تولید آثار سینمایی در زمانی اندک بدون شک کیفیت را پایین می آورد، قول می دهم که اگر کیفیت آثار بالا برود مردم هم از آنها استقبال می کنند و ما بار دیگر شاهد صف طولانی مخاطبان سینما خواهیم بود. 

بازیگر سریال «ترور خاموش» ادامه داد: ما باید ببینیم که به عنوان مثال اگر بازپخش یک سریال بارها و بارها دیده می‌شود دلیلش چیست، مردم از روی بی حوصلگی آنها را نمی بینند زیرا با حضور اینترنت می‌توانند انتخاب‌های متنوعی داشته باشند اما باز هم بازپخش برخی آثار برایشان جذاب است، باید ببینیم آن آثار در خود چه چیز داشته اند که مخاطب با گذشت زمان باز هم با آنها ارتباط برقرار می کنند. این بررسی می‌تواند در تولید آثار تازه به ما کمک شایانی کند. 

وی با اشاره به وضعیت بد معیشت بازیگران در دوران قرنطینه خانگی افزود: بسیاری از بازیگران از ادامه کارشان ناامید شده اند و بسیاری هم برای گذران زندگی وسایل خانه خود را فروخته‌اند، شخص من هم مجبور شدم برای گذر از این دوران کرونا ماشینم را بفروشم، به هر حال ما مجبوریم صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم زیرا مردم ما را دوست دارند و به ما نگاه می کنند. البته این وضعیت بد برای تمامی اقشار جامعه در این دوران پیش آمده است.

فلاحی‌پور در همین راستا خاطرنشان کرد: ضعف بازیگری و شخص بازیگر نسبت به مشاغل دیگر این است که در این ایام قرنطینه که بیکاری وجود داشته هیچ راه دیگری برای درآمدزایی نداشته است. البته همواره صحبت‌هایی نسبت به حمایت از بازیگران وجود داشته اما همه آنها فعلا در حد حرف بوده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.