شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

ولنگاری به بهانه عید فطر؛

رونمایی از خواننده زن قبل انقلاب در «شعر هستی» خانم کارگردان

مرضیه برومند

سینماپرس: «شعر هستی» عنوان موزیک ویدئویی است که مرضیه برومند با همراهی گروهی از هنرمندان عرصه تئاتر، موسیقی و تلویزیون آن را تهیه و در آستانه عید فطر به مردم ایران تقدیم کرده است. این درحالی است که حضور یک خواننده زن قبل انقلاب در این موزیک ویدئو جای بسی تعجب دارد که آیا مسئولان فرهنگی کشور همچنان در خواب کرونایی به سر می برند؟

به گزارش سینماپرس، ‌ موزیک ویدئوی «شعر هستی» به عنوان هدیه‌ای از مرضیه برومند، تولید و با امید عبور از روزهای کرونایی، به مردم ایران تقدیم شده است.

مرضیه برومند در متن کوتاهی همراه با این ویدئو نوشته است: «بهار امسال، مردم خوب کشورمان روزهای سختی را تجربه کردند، بسیاری در خانه‌هایشان ماندند تا هم خود در امان بمانند و هم دیگران، برخی هم بنا بر وظیفه شغلی‌شان خطر را به جان خریدند و همچنان به کارشان ادامه دادند، در این میان پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان زحمتکشِ بخش درمان با ازجان‌گذشتگی حماسه‌آفرین شدند تا زندگی ادامه پیدا کند. این نماهنگ را تقدیم می‌کنم به همه مردم ایران که با صبوری و خودباوری از روزهای سخت عبور می‌کنند. به امید فردای بهتر...»

در این موزیک ویدئو پری زنگنه، هانا کامکار، امید نعمتی، برزو ارجمند، ایلیا منفرد و بهزاد عمرانی متن ترانه «شعر هستی» را هم‌خوانی می‌کنند.

ترانه این قطعه سروده باران خوش‌اندام است و بهرام دهقانیار بر روی آن آهنگسازی کرده است.

کارگردانی این ویدئو که محصولی از «خانه هنرمندان ایران» است را سهراب شاه‌محمدلو بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.