شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

به کارگردانی عباس امینی؛

اکران اینترنتی «کشتارگاه» از ۷ خرداد

فیلم سینمایی کشتارگاه

سینماپرس: فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی با ترکیبی از بازیگران شناخته شده از هفته جاری در بستر فضای اینترنتی در دست پخش قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «کشتارگاه» تازه‌ترین فیلم متقاضی اکران آنلاین در سامانه‌های VOD است که توزیع آن قطعی شد.

این فیلم به کارگردانی عباس امینی در جشنواره فجر ۹۸ رونمایی شده بود و بنابر خبری که جواد نوروزبیگی، تهیه‌ کننده آن به آنا اعلام کرد؛ قرار است از ۷خردادماه پخش اینترنتی خود را در سینمای آنلاین آغاز کند.

فیلم کشتارگاه

تاکنون چندین فیلم سینمایی در طرح اکران آنلاین نمایش خود را آغاز کرده‌اند که شاخص‌ترین آنها «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا و «طلا» پرویز شهبازی» بوده که فیلم‌هایی همچون «زیرنظر» مجید صالحی نیز ادامه اکرانشان را در این طرح ادامه می‌دهند.  

همچنین «مهمانخانه ماه نو» ساخته تاکفومی تسوتسویی محصول مشترک ایران و ژاپن از چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت اکرانش را آغاز کرده است.

«کشتارگاه» به عنوان یک فیلم جدی دیگر در سامانه اکران اینترنتی خواهد بود که در آن بازیگرانی همچون مانی حقیقی،   امیرحسین فتحی،   باران کوثری،   حسن پورشیرازی و  حامد علیپور ایفای نقش کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.