چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

سینمای جهان؛

کرونا باعث اتفاقی عجیب در تولید سریال «فهرست سیاه» شد

سریال «فهرست سیاه»

سینماپرس: پس از شیوع بیماری کرونا تولیدات سینمای هالیوود دچار مشکلات فراوانی شد، از سویی عرصه سریال‌سازی که به عنوان یکی از مهمترین منابع درآمد هالیوود محسوب می‌شد نیز در بخش تولید و پخش مشکلات زیادی را تجربه کرد.

به گزارش سینماپرس، پس از شیوع بیماری کرونا تولیدات سینمای هالیوود دچار مشکلات فراوانی شد، از سویی عرصه سریال‌سازی که به عنوان یکی از مهمترین منابع درآمد هالیوود محسوب می‌شد نیز در بخش تولید و پخش مشکلات زیادی را تجربه کرد.  بسیاری از آثار سریالی پخش خود را به تعویق انداخته و از سویی شروع فیلمبرداری بخشی از آثار نیز متوقف شد. در همین راستا و به دلیل شیوع بیماری وضعیت کرونا، فیلم‌برداری بخش‌هایی از قسمت ۱۹ سریال «فهرست سیاه: نیمه ‌تمام مانده بود. به همین دلیل اتفاقی عجیب در ادامه تولید این اثر رخ داد.

 معرفی و بررسی سریال لیست سیاه(Blacklist)+تصاویر

سازندگان این سریال تلویزیونی تصمیم گرفتند برای ادامه فیلمبرداری فصل هفتم سریال «فهرست سیاه» از کاراکترهای انیمیشنی شخصیت‌های اصلی استفاده کنند، اتفاقی که باید دید در ادامه می‌تواند مخاطبان را راضی نگه دارد یا خیر.  

فهرست سیاه مجموعه تلویزیونی جنایی مهیج آمریکایی است که از ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از شبکه ان‌بی‌سی تا کنون در حال پخش است.

ریموند ردینگتون «رد» (جیمز اسپیدر)، افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده که به یک جنایت‌کار برجسته تبدیل شده‌است پس از فرار از دستگیری برای چندین دهه، به صورت داوطلبانه خود را تسلیم اف‌بی‌آی می‌کند.

وی به اف‌بی‌آی می‌گوید که لیستی از خطرناک‌ترین جنایتکاران دنیا را دارد که در طی سال‌ها جمع کرده‌است و مایل است در مقابل مصونیت از پیگرد قانونی، عملیات تک تک آن‌ها را اطلاع دهد. در هر فصل، سرنخ‌هایی درباره اسرار قدیمی ردینگتون فاش می‌شود.

معرفی و بررسی سریال لیست سیاه(Blacklist)+تصاویر

با توجه به شیوع کرونا در آمریکا و لغو فیلمبرداری‌ها قسمت ۱۹ این سریال به صورت انمیشن عرضه خواهد شد. شبکه NBC پس از پخش نیم فصل ابتدایی فصل هفتم به صورت رسمی سریال را برای فصل هشتم تمدید کرد.

ریموند «رِد» ردینگتون، افسر سابق نیروی دریایی ایالت متحده و یکی از ده فراری مهم تحت تعقیب اف بی آی که بیست سال قبل ناپدیدشده است، خود را به هارولد کوپر رئیس نیروی ویژه و معاون سرپرست اِف بی آی در ساختمان جِی ادگار هوور در واشنگتن تسلیم می‌کند.

ردینگتون ادعا می‌کند که او می‌خواهد به اِف بی آی کمک کند تا جنایت‌کاران و تروریست‌های که او در بیست سال گذشته با آن‌ها در ارتباط بوده را ردگیری و دستگیر کنند؛ افرادِ بسیار خطرناک و منحرفی که دولت ایالات‌متحده از وجود آن‌ها بی‌اطلاع است.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.