سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

وقار کاشانی:

قرار بود نقش «جواد جوادی» را بازی کنم

خیام وقار کاشانی

سینماپرس: بازیگر نقش «سعید» در «بچه مهندس۳» گفت: در ابتدا برای نقش جواد جوادی رفتم، اما گفتند که به دنبال بازیگر کم سن و سالی هستند.

به گزارش سینماپرس، «خیام وقار کاشانی» بازیگر نقش «سعید» در سریال «بچه مهندس ۳» در گفت‌وگو با فارس گفت: تا به اینجا پخش سریال بازخوردهای خوبی از جانب مخاطبان دریافت کردیم و مخاطب جذب داستان و قصه این سریال شده است.

بازیگر سریال «پنجمین خورشید» درباره سابقه این سریال در فصل گذشته و ارتباط آن با میزان مخاطبانش نیز گفت: منظورم از سابقه سابقه اسمی بود. شاید الان در داستان خیلی فلش بک یا ارتباط قوی با فصل های قبل نداشته باشیم ولی به لحاظ اسمی باعث شده بیشتر دیده شود.

این بازیگر درباره همکاری خود با گروه سریال «بچه مهندس» نیز گفت: من ابتدا برای بازی در نقش جواد جوادی رفتم اما آقای غفاری گفتند از لحاظ سنی با این نقش هماهنگی نداری و چهره کم سن و سال تر می خواستند. بعد از مدتی آقای کریمی با من تماس گرفت و ویژگی های نقش سعید را برایم گفت و فیلم نامه را خواندم و به سریال پیوستم.

بازیگر سریال «زندگی از نو» ادامه داد: در حال حاضر که خروجی نقش سعید را می بینم ارتباط بهتری با او برقرار کردم و همیشه سعی کردم حجم حضور نقشم برایم خیلی مهم نباشد و میزان تاثیرگذاری اش برایم اولویت دارد.

وقار کاشانی درباره ارتباط خود با کاراکتر سعید نیز عنوان داشت: ویژگی های سعید به لحاظ تخصصی برای من واقعا غریبه بود و تا به حال فردی شبیه به او را حتی از نزدیک هم ندیده بودم، اما هرچه پیش رفتیم با آقای وارسته و غفاری و گپ و گفت هایی که داشتیم در جریان گذشته زندگی سعید قرار گرفتم و همین خیلی به من کمک کرد.

وی ضمن بیان ویژگی های فیلم نامه این سریال نیز ادامه داد: یکی از ویژگی های فیلم نامه و کارگردانی این سریال این است که هر کدام از شخصیت ها تک قصه ای برای خود دارند و در اجرا نیز به آنها به خوبی پرداخته می شود و هرکدام به یک سرانجامی می رسند.

بازیگر سریال «دلدار» درباره علاقه خود به شخصیت سعید نیز گفت: به نظرم تکلیف این شخصیت معلوم بود و یک شروع و پایان و اوج و فرودی داشت که مشخص بود و اینطور نبود که بابت شخصیتش مخاطب دچار آزار و اذیت شود. سعید کاراکتری قابل قبول و پذیرفتنی است.

سریال «بچه مهندس۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.