دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سینمای جهان؛

فحاشی کارگردان «ماتریکس» به دختر ترامپ

دونالد ترامپ

سینماپرس: پس از آن که مدیرعامل شرکت تسلا و دختر ترامپ از دیالوگ مشهور فیلم «ماتریکس» استفاده کردند، کارگردان این فیلم به آن‌ها واکنش تندی نشان داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، لیلی واچوفسکی کارگردان مجموعه فیلم‌های سینمایی «ماتریکس» از اینکه یکی از دیالوگ‌های معروف فیلمش توسط ایلان ماسک و ایوانکا ترامپ (دختر دونالد ترامپ) استفاده شود، حس خوبی ندارد.

در فیلم سینمایی «ماتریکس» محصول سال ۱۹۹۹، شخصیت مورفیوس با بازی لارنس فیشبرن، به شخصیت نئو با بازی کیانو ریوز دو قرص را پیشنهاد می‌کند که یکی به رنگ آبی و دیگری به رنگ قرمز است. او می‌گوید اگر می‌خواهی به زندگی عادی برگردی و همه چیز را فراموش کنی، قرص آبی و اگر می‌خواهی حقیقت «ماتریکس» را پیدا کنی، قرص قرمز را بردار.

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس هم به تازگی در پستی، جمله معروف فیلم «ماتریکس» را استفاده کرد و گفت: «قرص قرمز را بردار». البته ماسک اطلاعاتی در مورد جزئیات این توییت منتشر نکرده است. دختر دونالد ترامپ نیز در جواب او نوشت «برداشته شد». 

به نظر می‌رسد، به کارگیری این جمله در این روزها نشانگر گرایش به عقاید سیاسی محافظه‌کارانه باشد.

واچوفسکی که از کارگردان‌های فیلم سینمایی‌ «ماتریکس» است، به هر دو نفر پاسخ و آن‌ها را با کلمات شدیدی مورد خطاب قرار داده است. البته ماسک و دختر ترامپ هنوز به این کارگردان پاسخ نداده‌اند.

کمپانی برادران وارنر قرار است دنباله فیلم سینمایی «ماتریکس» را به کارگردانی خواهران واچوفسکی بسازد. کیانو ریوز و کری آن ماس هم برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم حاضر خواهند شد. این فیلم سینمایی قرار است، در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران شود؛ هنوز مشخص نیست توقف ساخت این فیلم سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییری در تاریخ اکران فیلم به وجود خواهد آورد یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.