دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به کارگردانی امیرعلی خدیور؛

«موبایل» روی میز تدوین قرار گرفت

فیلم‌سازیِ موبایلی

سینماپرس: فیلم کوتاه «موبایل» با موضوع موبایل به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی خدیور به مرحله تدوین رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «موبایل» با موضوع موبایل به نویسندگی و کارگردانی «امیرعلی خدیور» در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به مرحله تدوین رسید.
به گفته امیرعلی خدیور نویسنده و کارگردان پروژه، این فیلم کوتاه با موضوع «موبایل» جامعه امروز را به روایت در آورده است که تمامی انسان ها در این زمانه از کوچک تا بزرگ وابستگی شدیدی به موبایل و دنیای مجازی دارند.
امیرعلی خدیور همچنین گفت: از تمامی عوامل و بازیگران پروژه تشکر کنم که وقت خود را برای این کار گذاشتند.
سید اسماعیل امیدی تهیه کننده فیلم کوتاه «موبایل» افزود: که پروژه های زیاد و بزرگتری در دست داریم که ظرف چند ماه آینده پیش تولید آنها را با همکاری امیرعلی خدیور آغاز خواهیم کرد.
گفتنی است، محمد رضا طالب زاده، حسین احمدی و یونس کریمی بازیگران این پروژه هستند. ضمن اینکه سیداسماعیل امیدی به عنوان تهیه کننده و مشاور کارگردان، حدیث بلبلی به عنوان دستیارکارگردان، مهتاب عباس زاده به عنوان منشی صحنه، سام پورقربان به عنوان مدیر تصویر برداری، ریحانه شیرخانی به عنوان تصویر بردار، اشکان عباس آبادی به عنوان صدابردار، نگارمرادی به عنوان مدیرتولید، مهیا اکبری به عنوان گریمور، روح الله عالمی به عنوان تدوینگر و ریحانه رفعتی به عنوان طراح لباس با این پروژه همکاری می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.